Hilton wprowadził program, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w swoich hotelach na całym świecie. Rozpoczyna współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które mają sprawić, że pobyt gości będzie odbywał się w jeszcze czystszych i bezpieczniejszych warunkach – od momentu zameldowania do wymeldowania.
Program „Hilton CleanStay with Lysol Protection” przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz jej oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marek Hilton. Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6,1 tys. obiektów pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz