Autor: Magdalena Federowicz-Boule
Wraz ze zmianą naszego sposobu życia zmienia się design oraz funkcjonowanie hoteli. Wcześniej dążyliśmy do integracji i stref wspólnych. Dziś towarzyszy nam to samo pragnienie, ale doświadczenie epidemii stawia nowe wyzwanie: jak zapewnić bezpieczeństwo, nie rezygnując z integracji? Wcześniej nacisk przy projektowaniu hoteli położony był na tworzenie social spaces – jak pogodzić to z obecnymi realiami social distancing?
Public area in hospitality can be impacted – takie głosy napływają od naszych kolegów zza oceanu. Projektowanie przestrzeni publicznych, które dają możliwość szybkiej adaptacji i zmian funkcji – to będzie kluczowa idea! Aby w pełni cieszyć się odzyskaną swobodą przemieszczania, musimy mieć pewność, że hotele spełniają określone normy, a jednocześnie wciąż są przyjazne i komfortowe. Integrowanie ludzi i tworzenie nieformalnych miejsc spotkań nadal będzie przyświecać architektom i designerom, ale niektóre rozwiązania zostaną całkowicie przedefiniowane. Projektujemy w czasie pandemii, starając się przewidywać, jak hotele będą funkcjonować po epidemii. To największe wyzwanie.
Recepcja
Rewolucja w postrzeganiu recepcji jako jednego z ważniejszych punktów w hotelu zaczęła się już przed pandemią. Rozważaliśmy, czy tradycyjne recepcje mają rację bytu. W niektórych miejscach organizowaliśmy możliwość zameldowania się w w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz