Autor: Opr. PS
Hotelarstwo w czasie epidemii to zupełnie nowa rzeczywistość. Jak branża noclegowa przystosowuje się do funkcjonowania w nowych warunkach? Serwis konferencyjny MojeKonferencje.pl wraz z Tomaszem Chojnackim z Hotel Marketing Group przeprowadzili 8-15 maja badanie mające na celu analizę kondycji hoteli i innych obiektów noclegowych w czasie epidemii.
Rada Ministrów 2 maja wydała rozporządzenie, które wprowadziło regulacje dotyczące II etapu odmrażania gospodarki, umożliwiające m.in. wznowienie działalności hoteli, pensjonatów i innych obiektów noclegowych od 4 maja. Hotelarze mieli zaledwie dwa dni na przygotowanie swoich obiektów do ponownego przyjęcia gości. Było to, i wciąż jest, ogromnym wyzwaniem. Nie wszyscy hotelarze zdecydowali się na ten krok od razu. Chcąc poznać szerszą opinię hotelarzy, serwis MojeKonferencje.pl stworzył branżową ankietę, w której wzięło udział 145 przedstawicieli obiektów hotelowych. W ankiecie internetowej zdecydowaną większość stanowiły obiekty 3-gwiazdkowe (38,9 proc.) oraz 4-gwiazdkowe (34 proc.). Obiekty 5-gwiazdkowe to 4,6 proc. respondentów, pensjonaty – 9 proc., a pozostałą część grupy badawczej stanowiły centra konferencyjne oraz obiekty nieskategoryzowane. Ankietowani podzielili się swoimi doświadczeniami, tym, jak radzą sobie w nowych realiach i jaką przyszłość widzą dla swoich obiektów.
https://www.mojekonferencje.pl/aktualnosci/sytuacja-w-branzy-noclegowej-oczami-hotelarzy-raport-z-badania-mojekonferencje-pl
Jaki obiekt reprezentujesz
Z przeprowadzonego badania wynika, że 13 proc. obiektów otworzyło się tuż po 4 maja do połowy maja, kolejnych 36 proc. w drugiej połowie maja, a 27,5 proc. planuje to w pierwszej połowie czerwca. Są także miejsca, w których data otwarcia wciąż jest nieznana – 13 proc. Taki sam procent deklaruje, że się już nie otworzy z powodu bankructwa.
Kiedy planujesz otwarcie
47 proc. resp [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz