Kryzysowa Konferencja MADE FOR Restaurant

POD PATRONATEM „HOTELARZA”

64 proc. restauracji planowało otworzyć się dla gości już pierwszego dnia po odmrożeniu branży 18 maja, 34 proc. jeszcze się z tym wstrzymywało. Taka wiedza płynęła z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników Konferencji Kryzysowej MADE FOR Restaurant 2020, która odbyła się 12 maja. Z tego grona 72 proc. restauratorów chciało zmienić menu na krótsze i prostsze, a 63 proc. z nich nie widziało potrzeby obniżania cen.




Kryzysowe MADE FOR Restaurant 2020 to ponad 750 uczestników, 32 ekspertów, siedmioro gości z zagranicy, 14 specjalistów z różnych dziedzin w radzie programowej i ponad osiem godzin prelekcji, dyskusji i wywiadów. Było to pierwsze w historii tej branży przedsięwzięcie przygotowane na tak szeroką skalę. Konferencja odbyła się w formule online. Wirtualne spotkanie polskiej i światowej gastronomii miało dać obraz sytuacji, w jakiej w tej chwili znajdują się liderzy rynku wraz z całą branżą, a także nastrojów, jakie temu towarzyszą. Okazuje się, że mimo kryzysu w branży HoReCa dominuje optymizm i wiara w szybką poprawę koniunktury. Podczas przekazu z Chin można się było dowiedzieć, że tamtejszy rynek gastronomiczny, działający od dwóch miesięcy, w pełni rozkwita biznesowo. To bardzo dobry znak dla naszych restauracji, barów i kawiarni, które powracają do pracy. Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii wyposażyła stojącą u progu wznowienia działalności branżę HoReCa w holistyczną wiedzę i praktyczne porady, m.in. z zakresu finansów, zarządzania, prawa i psychologii biznesu. – Staraliśmy się przygotować naszych uczestników do nowego otwarcia: nowy biznesplan, nowi liderzy, nowi goście, nowe technologie, czyli NOWI MY. Potraktujmy czas pandemii jak czas na porzucenie tego, co nam w biznesie wadziło i spowalniało nas. Teraz już tylko do przodu! – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions i pomysłodawczyni konferencji MADE FOR Restaurant. Partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej był Transgourmet, Selgros Cash & Carry, a patronem medialnym m.in. „Hotelarz”.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *