Kompleks Nosalowy Dwór i hotel Nosalowy Park w Zakopanem, który otwarty ma zostać w lipcu, ruszyły z działaniami promującymi rezerwacje. Ponieważ hotele sprzedawane były w systemie condo, o pomoc i wsparcie zwrócono się także do właścicieli pokoi, proponując prowizję w zamian za polecenie hoteli w tegoroczne wakacje.
Hotele spółki Nosalowy Dwór pozostają zamknięte od czasu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w połowie marca. „W obliczu siły wyższej i całkowitego załamania rynku hotelarskiego spółka niezwłocznie podjęła i cały czas podejmuje szereg kroków mających na celu ograniczenie wydatków do tych absolutnie niezbędnych. Kroki te miały na celu przetrwanie bezprecedensowego kryzysu, zarówno jeżeli chodzi o jego dotkliwość, jak i to, jak szybko objął on całą branżę hotelarską. (…) W najbliższych tygodniach nie spodziewamy się zatem powrotu rezerwacji, niemniej liczymy, iż pojawią się one na okres wakacji w zakresie uzasadniającym rozpoczęcie działalności. W związku z tym przygotowaliśmy już teraz szereg procedur mających na celu uspokojenie gości, że w naszych hotelach dochowane będą najwyższe standardy, umożliwiając bezpieczny pobyt” – pisze w komunikacie wysłanym do właścicieli pokoi Wiktor Wróbel, prezes spółki Nosalowy Dwór. Zakopiański operator zwraca się także do właścicieli z prośbą o pomoc i wsparcie przez udział w akcji „Zostań ambasadorem wakacji w Nosalowym”. Osoba, która z polecenia, powołując się na konkretnego właściciela condo, dokona rezerwacji pobytu wakacyjnego w okresie 1 lipca-31 sierpnia w jednym z obiektów, którymi zarządza spółka Nosalowy Dwór, otrzyma według własnego wyboru: upgrade do wyższego standardu pokoju (w zależności od dostępności), elegancki poczęstunek na powitanie lub voucher wartości 150 zł brutto do wykorzystania na dowolne usługi w salonach NABE SPA prowadzonych przez spółkę. Właściciel z kolei otrzyma wtedy prowizję w wysokości 5 proc. wartości brutto danej rezerwacji, która zostanie doliczona do faktury czynszowej za okres, w którym rezerwacja została zrealizowana (pod warunkiem jej opłacenia w całości). – Celem naszego ruchu było, z jednej strony, zaangażowanie właścicieli zarządzanych przez spółkę lokali w promocję hotelu. Są to osoby o szerokich kontaktach, mające wielu znajomych, którzy są również klientami docelowymi naszych hoteli. Z drugiej strony, chcemy też zaproponować właścicielom dodatkowe źródło dochodu wypłacone na zasadzie prowizji, pozwalając na powiększenie wypłaconego im w wakacje czynszu – powiedział „Hotelarzowi” Wiktor Wróbel.
Hotele spółki Nosalowy Dwór pozostają zamknięte od czasu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w połowie marca. „W obliczu siły wyższej i całkowitego załamania rynku hotelarskiego spółka niezwłocznie podjęła i cały czas podejmuje szereg kroków mających na celu ograniczenie wydatków do tych absolutnie niezbędnych. Kroki te miały na celu przetrwanie bezprecedensowego kryzysu, zarówno jeżeli chodzi o jego dotkliwość, jak i to, jak szybko objął on całą branżę hotelarską. (…) W najbliższych tygodniach nie spodziewamy się zatem powrotu rezerwacji, niemniej liczymy, iż pojawią się one na okres wakacji w zakresie uzasadniającym rozpoczęcie działalności. W związku z tym przygotowaliśmy już teraz szereg procedur mających na celu uspokojenie gości, że w naszych hotelach dochowane będą najwyższe standardy, umożliwiając bezpieczny pobyt” – pisze w komunikacie wysłanym do właścicieli pokoi Wiktor Wróbel, prezes spółki Nosalowy Dwór. Zakopiański operator zwraca się także do właścicieli z prośbą o pomoc i wsparcie przez udział w akcji „Zostań ambasadorem wakacji w Nosalowym”. Osoba, która z polecenia, powołując się na konkretnego właściciela condo, dokona rezerwacji pobytu wakacyjnego w okresie 1 lipca-31 sierpnia w jednym z obiektów, którymi zarządza spółka Nosalowy Dwór, otrzyma według własnego wyboru: upgrade do wyższego standardu pokoju (w zależności od dostępności), elegancki poczęstunek na powitanie lub voucher wartości 150 zł brutto do wykorzystania na dowolne usługi w salonach NABE SPA prowadzonych przez spółkę. Właściciel z kolei otrzyma wtedy prowizję w wysokości 5 proc. wartości brutto danej rezerwacji, która zostanie doliczona do faktury czynszowej za okres, w którym rezerwacja została zrealizowana (pod warunkiem jej opłacenia w całości). – Celem naszego ruchu było, z jednej strony, zaangażowanie właścicieli zarządzanych przez spółkę lokali w promocję hotelu. Są to osoby o szerokich kontaktach, mające wielu znajomych, którzy są również klientami docelowymi naszych hoteli. Z drugiej strony, chcemy też zaproponować właścicielom dodatkowe źródło dochodu wypłacone na zasadzie prowizji, pozwalając na powiększenie wypłaconego im w wakacje czynszu – powiedział „Hotelarzowi” Wiktor Wróbel.
Dodaj komentarz