14 maja otwarty został 4-gwiazdkowy hotel Grano na gdańskiej Wyspie Spichrzów przy ul. Pszennej, tuż obok Starego Miasta. To trzeci obiekt sieci Grano Hotels – dysponuje 136 pokojami, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness oraz autorską restauracją Młyn. Otwarcie nastąpiło przy wdrożeniu systemu kompleksowych rozwiązań sanitarnych.
Hotel Grano oferuje m.in. apartamenty oraz pokoje typu junior suite i studio deluxe. Wszystkie pokoje są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end, m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście mogą dostać się do pokoi zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. Dumą kompleksu jest strefa SPA & wellness obejmująca basen, siłownię oraz gabinety zabiegowe. Autorska restauracja Młyn serwuje dania kuchni polskiej w nowej odsłonie. Lokal może pomieścić do 120 gości. Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się na niej wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże miały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest – jak wielu gdańskich hoteli – pracownia KD Kozikowski Design. Wyróżnikiem hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak.
Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper. Osoby, które zdecydowały się na pobyt w hotelu podczas pierwszego weekendu, mogły liczyć na dodatkowe udogodnienia – parking gratis, butelkę wina w pokoju oraz darmowe podniesienie standardu pokoju. – Z dumą otwieramy kolejny obiekt sieci Grano Hotels i wierzymy, że w znaczny sposób wzbogaci on trójmiejską bazę noclegową. Otwarcie hotelu, ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, nie mogło się odbyć w sposób huczny, ale nie umniejsza to naszego entuzjazmu. Jesteśmy w pełni gotowi do przyjęcia gości, także pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, a nasi goście w tym nietypowym okresie mogą liczyć na sto procent naszej uwagi oraz chęci pomocy w odpowiedzi na wszelkie indywidualne prośby – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny sieci Grano Hotels.
Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Codziennie są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas procedury check in wprowadzono limit w kolejce do sześciu osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie. Z dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz pod jego nieobecność. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji. Od 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu odbywa się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji obowiązkowo nosi rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekuje ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście są lokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 r. przez City Apart Management, spółkę zarządzającą hotelem Number One by Grano oraz kompleksem Nowa Motława. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.
Hotel Grano oferuje m.in. apartamenty oraz pokoje typu junior suite i studio deluxe. Wszystkie pokoje są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end, m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście mogą dostać się do pokoi zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. Dumą kompleksu jest strefa SPA & wellness obejmująca basen, siłownię oraz gabinety zabiegowe. Autorska restauracja Młyn serwuje dania kuchni polskiej w nowej odsłonie. Lokal może pomieścić do 120 gości. Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się na niej wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże miały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest – jak wielu gdańskich hoteli – pracownia KD Kozikowski Design. Wyróżnikiem hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak.
Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper. Osoby, które zdecydowały się na pobyt w hotelu podczas pierwszego weekendu, mogły liczyć na dodatkowe udogodnienia – parking gratis, butelkę wina w pokoju oraz darmowe podniesienie standardu pokoju. – Z dumą otwieramy kolejny obiekt sieci Grano Hotels i wierzymy, że w znaczny sposób wzbogaci on trójmiejską bazę noclegową. Otwarcie hotelu, ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, nie mogło się odbyć w sposób huczny, ale nie umniejsza to naszego entuzjazmu. Jesteśmy w pełni gotowi do przyjęcia gości, także pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, a nasi goście w tym nietypowym okresie mogą liczyć na sto procent naszej uwagi oraz chęci pomocy w odpowiedzi na wszelkie indywidualne prośby – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny sieci Grano Hotels.
Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Codziennie są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas procedury check in wprowadzono limit w kolejce do sześciu osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie. Z dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz pod jego nieobecność. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji. Od 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu odbywa się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji obowiązkowo nosi rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekuje ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście są lokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 r. przez City Apart Management, spółkę zarządzającą hotelem Number One by Grano oraz kompleksem Nowa Motława. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.
Dodaj komentarz