Otwarcie w czasach pandemii – ruszył nowy hotel Grano w Gdańsku   OTWARCIA

14 maja nastąpiło otwarcie nowego obiektu na turystycznej mapie Trójmiasta. 4-gwiazdkowy hotel Grano znajduje się na gdańskiej Wyspie Spichrzów przy ul. Pszennej, tuż obok Starego Miasta. To trzeci obiekt sieci Grano Hotels - dysponuje 136 pokojami, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness oraz autorską restauracją Młyn.

Hotel Grano oferuje m.in. apartamenty oraz pokoje typu junior suite i studio deluxe. Jednostki pokojowe są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście mogą dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. Dumą kompleksu jest strefa SPA & Wellness obejmująca basen, siłownię oraz gabinety zabiegowe. Autorska restauracja Młyn serwuje dania kuchni polskiej w nowej odsłonie. Lokal może pomieścić do 120 gości. W wysokim sezonie będzie wzbogacony o letni ogródek ze stolikami.

Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się w jej obrębie wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże posiadały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest - jak wielu gdańskich hoteli - pracownia KD Kozikowski Design. Wyróżnikiem Hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.

Osoby, które zdecydują się na pobyt w hotelu podczas nadchodzącego weekendu będą mogły liczyć na dodatkowe udogodnienia – parking gratis, butelkę wina w pokoju oraz darmowe podniesienie standardu pokoju.

- Z dumą otwieramy kolejny obiekt sieci Grano Hotels i wierzymy, że w znaczny sposób wzbogaci on trójmiejską bazę noclegową. Otwarcie hotelu, ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, nie mogło się odbyć w sposób huczny, ale nie umniejsza to naszego entuzjazmu. Jesteśmy w pełni gotowi do przyjęcia gości, także pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, a nasi goście w tym nietypowym okresie mogą liczyć na 100% naszej uwagi oraz chęci pomocy w odpowiedzi na wszelkie indywidualne prośby - mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny sieci Grano Hotels

Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Każdego dnia są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas check-in wprowadzono limit w kolejce do 6 osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie. Z wielką dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz podczas jego nieobecności. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji.

Od 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, będzie można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu będzie odbywała się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji będzie obowiązkowo nosił rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekował ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście będą ulokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Szczegółowe materiały informacyjne związane z regulacjami sanitarnymi można znaleźć na terenie hotelu, w tym również w pokojach.


***

Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One by Grano oraz kompleksem Nowa Motława. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *