Autor: Marika Kachelska, Jakub Zimny
W związku z obecną trudną sytuacją w branży hotelarskiej wiele obiektów szuka oszczędności. Częstym wyborem jest wówczas marketing obiektu. Tymczasem zaniechanie dotychczas prowadzonych działań reklamowych może przynieść negatywne konsekwencje.
Jest kilka powodów, dla których warto cały czas dbać o marketing swojego hotelu:
• zachowanie widoczności brandu w sieci (wizerunek),
• podtrzymanie ruchu na stronie internetowej,
• zapełnianie list remarketingowych – wykorzystasz je po pandemii do kierowania silnych komunikatów sprzedażowych.
Pozycjonowanie strony hotelu
Widoczność w sieci jest kluczowa, również w tym trudnym dla hotelarstwa czasie. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, wymagającym miesięcy, a nawet lat wytężonej pracy. Ze względu na częste zmiany algorytmu oraz działania konkurencji w tak popularnej branży jak hotelarstwo, pozycja witryny na pozycjonowane słowa kluczowe zmienia się niemal codziennie. Zadaniem specjalisty SEO jest kontrola i prowadzenie działań utrzymujących stronę na topowych pozycjach – tak, żeby jej obecność w wynikach wyszukiwania popularnych fraz pozytywnie wpływała na ruch i rezerwacje na stronie. Co istotne, działania związane z pozycjonowaniem nie wpływają na pozycje strony w czasie rzeczywistym.
Ich skutki strona odczuwa w perspektywie dni, tygodni czy w niektórych przypadkach – nawet miesięcy. To bardzo ważne w związku z koronawirusem, bo negatywne skutki zaprzestania pozycjonowania wpływają na wyniki strony dopiero po kilku tygodniach, kiedy już sytuacja w branży może ulec zmianom. Może się więc okazać, że kiedy już zainteresowanie usługami hotelarskimi wróci do normy, strona nie będz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz