Z raportu „COVID-19 Impacts For EMEA Real Estate” przygotowanego przez firmę doradczą Cushman & Wakefield, wynika, że kryzys wywołany przez pandemię COVID-19 wywiera potężny wpływ na rynek hotelowy w Europie w 2020 r.
Dane za pierwsze dwa miesiące bieżącego roku wskazywały na wzrost przychodów na jeden dostępny pokój (RevPAR) w europejskich hotelach o 1,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2019 r., dzięki rosnącym średnim cenom za pokój (ADR) o 1,4 proc., i to pomimo nieznacznego spadku obłożenia o 0,3 proc. Po tym stosunkowo dobrym początku roku Europę dotknął kryzys związany z pandemią COVID-19, co spowodowało drastyczny spadek wskaźnika obłożenia hoteli w pierwszej połowie marca. Już w połowie marca spadek obłożenia hoteli wahał się od ponad 90 proc. we Włoszech do około 20 proc. w Wielkiej Brytanii.
Jak COVID -19 zmieni rynek hotelarski?
– Podczas gdy na niektórych rynkach w całej Europie już na początku ro [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz