Konferencja „Hotelarza” . Zgodnie z planem Hotel Investment Trends Poland & CEE 25 maja. Tyle że online

25 maja odbędzie się czwarta już edycja konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE. To największe wydarzenie konferencyjne w branży inwestycji hotelarskich w naszym regionie Europy. Gromadzi inwestorów, właścicieli, top management sieci i operatorów, banki i deweloperów oraz dostawców. Obecna edycja różniła się będzie od poprzedniej jedynie tym, że będzie online. Pięć paneli dyskusyjnych nadawanych będzie na żywo z warszawskiego studia, z rozbudowanymi możliwościami interakcji. Patronem Merytorycznym konferencji jest agencja Pro Value, a Sponsorami Strategicznymi – Polski Holding Hotelowy i Samsung.



Konferencja gromadzi w jednym miejscu najważniejszych decydentów w branży inwestycji hotelarskich w Polsce i regionie CEE. Tegoroczne panele z udziałem najlepszych ekspertów w branży poświęcone będą takim tematom jak: – PANEL LIDERÓW: Koronawirus zatrzymał polskie hotelarstwo. Strategie przetrwania kryzysu i scenariusze rozwoju sytuacji – panel liderów rynku moderowany przez Dorotę Malinowską, Pro Value, z udziałem m.in. Gheorghe'a Cristescu, PHH; Gillesa Clavie, Orbis; Andrzeja Wójcika, Satoria Group. – PANEL DYREKTORÓW: Działalność operacyjna hoteli w dobie koronawirusa – co robią, gdy nic nie robią; jak wygląda kwestia utrzymania załogi; jakie narzędzia poza tym okazały się najbardziej efektywne; kiedy ich hotele zaczną przynosić znowu satysfakcjonujące przychody? W panelu moderowanym przez Rafała Szubstarskiego, „Hotelarz”, udział wezmą m.in. Aneta Lewandowska, Sofitel Victoria; Elżbieta Nitsze, Airport Hotel Okęcie; Paweł Lewtak, Polonia Palace Hotel. – PANEL SIECI I OPERATORÓW: Umowy operatorskie/ o zarządzanie, franczyza, dzierżawa. Prawne oraz biznesowe decyzje stojące przed właścicielami, operatorami, najemcami w tym trudnym czasie – z udziałem m.in. Janusza Mitulskiego, Marriott; Wojciecha Popisa, VHM Hotel Management; Łukasza Płoszyńskiego, Focus Hotels. – PANEL FINANSOWY: Relacja bank/ kredytobiorca w dobie koronawirusa. Czy banki wciąż są zainteresowane finansowaniem inwestycji na rynku hotelowym, a jeżeli tak, to na jakich warunkach? Hotelarze czują zrozumienie w rozmowach z bankami czy wprost przeciwnie – zaciskanie smyczy? – PANEL ODPOWIEDZIALNY SPOŁECZNIE: Szczególnie ważny w czasach kryzysu, bo te relacje dotykają wszystkich sfer: pracowników, parterów biznesowych, kontrahentów, społeczności lokalnej i na końcu globalnej odpowiedzialności – jak pokazują ostatnie czasy. Sponsorami Strategicznymi całego wydarzenia zostały, jak podczas poprzednich edycji HIT, Polski Holding Hotelowy i Samsung, a Sponsorem Platynowym sieć Marriott. Cała konferencja transmitowana będzie online w kanałach elektronicznych z szeroką możliwością interakcji uczestników. Przygotowaliśmy też cztery eksperckie chatroomy, gdzie przez cały czas trwania konferencji będzie się można skonsultować z ekspertami z różnych branż. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *