Hilton ogłosił szczegóły programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach Hilton na całym świecie. Jako pierwszy w branży hospitality, Hilton rozpocznie współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z siecią medyczną Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które pomogą sprawić, że pobyt gości w hotelach Hilton będzie odbywał się w jeszcze czystszych i bezpieczniejszych warunkach – od momentu zameldowania do wymeldowania z hotelu.
Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości i higieny do tej pory obowiązujących w hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standar
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz