Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw
mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie
nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Jako ikona włoskiego stylu,
Lavazza od ponad 120 lat oferuje niepowtarzalny smak kawy w każdej
możliwej formie.
Dostępne już w sklepach nowe kawy do
spożycia na zimno, łączące niepowtarzalny i aksamitny smak uznanej
włoskiej kawy i najwyższej jakości polskie mleko, produkowane i
dystrybuowane są we współpracy z firmą PepsiCo. Partnerska współpraca
pozwoli na zaproponowanie konsumentom zupełnie nowych produktów
spożywczych, a tym samym konsekwentne poszerzanie oferty PepsiCo
w odpowiedzi na zmieniające się gusta i oczekiwania konsumentów.
Dla
wielu Polaków kawa stała się codzienną przyjemnością – rozpoczęcie dnia
bez cappuccino, latte, espresso czy americano, nie wyobraża sobie coraz
więcej osób. Badanie agencji badawczej Maison & Partners powstałe na
zlecenie włoskiej firmy Lavazza wskazuje, że 83% Polaków pije kawę
codziennie, a 52% nawet kilka razy w ciągu dnia. Spożycie kawy w Polsce
systematycznie rośnie, i choć daleko nam do Skandynawii i Niderlandów,
światowych liderów w piciu kawy, statystyczny Polak wypija napar z około
3 kg ziaren kawy rocznie, co w zaokrągleniu odpowiada jednej filiżance
dziennie. Najchętniej sięgamy po kawę z mlekiem (57%) bądź słodzoną
(22%)1.
W Polsce partnerem rynkowym Lavazza jest firma PepsiCo,
która odpowiedzialna jest za produkcję, dystrybucję i marketing nowych
kaw mrożonych. Dzięki sile rynkowej firmy PepsiCo gotowe do spożycia
kawy na zimno z segmentu premium pozwolą zachęcić nowe grupy konsumentów
do spróbowania kawy w całkowicie nowej odmianie.
– Cieszymy
się, że na partnera firma Lavazza wybrała właśnie PepsiCo. Jednym z
naszych długofalowych celów jest stałe poszerzanie oferty w obszarze
wygodnych do spożycia produktów żywnościowych. Dzięki nowym kawom
mrożonym będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby i preferencje
konsumentów, zwłaszcza w silnie rozwijającym się segmencie kawy
i napojów kawowych – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Brand
Manager w PepsiCo. – We współpracy z włoską marką Lavazza oferujemy
polskim konsumentom nowe, gotowe do spożycia na zimno kawy o wyrazistym i
aksamitnym smaku – Cappuccino i Double Espresso z odrobiną mleka, które
gwarantują doskonałe wrażenia smakowe i znakomite orzeźwienie – dodała
Magdalena Grędzicka.
Marka Lavazza, od ponad 120 lat ikona włoskiego
stylu, oferuje niepowtarzalny smak kawy w każdej możliwej formie. Może
pochwalić się niekwestionowanym doświadczeniem w wyborze i paleniu
ziaren kawy, zapewniając konsumentom niezrównane doznania smakowe.
–
Lavazza to marka z ogromnymi tradycjami, która rozumie potrzeby
konsumentów i na nie odpowiada. Jako lider rankingu wiarygodności marek
kawy i ikona włoskiego stylu nie może pozwolić sobie na kompromis
smakowy – jesteśmy przekonani, że gotowa do spożycia kawa mrożona w
dwóch różnych wariantach zadowoli nawet najbardziej wybredne
podniebienia. Double Espresso sprawdzi się doskonale jako solidna dawka
energii na cały dzień, a wariant Cappuccino będzie świetnym wyborem na
czas relaksu – powiedziała Magdalena Grędzicka.
Wariant Cappuccino
oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml, a wariant Double Espresso
z odrobiną mleka w puszce o pojemności 200 ml. Aluminiowe opakowania
kawy mrożonej Lavazza w pełni nadają się do recyklingu.
Gotowe
do spożycia kawy mrożone Lavazza dostępne są w dużych sieciach
handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych
stacjach benzynowych.
Wsparcie marketingowe
Działania
promocyjne marki obejmować będą kampanię w mediach społecznościowych
(Facebook, Instagram, YouTube), z wykorzystaniem różnorodnych formatów
promocji, takich jak wideo, kinografiki, GIFy i bumpery. Do tego
dochodzi współpraca z influencerami oraz specjalnie zaprojektowane
materiały POS w punktach sprzedaży. Osoby korzystające z oferty
wybranych supermarketów stacjonarnych i online będą miały również
możliwość bezpłatnego przetestowania nowych kaw mrożonych Lavazza.
Dodaj komentarz