Wybierz tematy cyfrowej konferencji Hotel Trends   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Już 25 maja spotkamy się podczas interaktywnej wideokonferencji Hotel Trends Poland&CEE 2020, poświęconej wyzwaniom i przyszłości branży hotelarskiej. Zaproszeni przez nas eksperci dyskutować będą w studiu i zdalnie, uczestnicy zaś będą mogli obejrzeć profesjonalną relację z wydarzenia na żywo z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie. Zależy nam, abyście mieli realny wpływ na tematykę tego forum. Dlatego zapraszamy Was do zagłosowania na najciekawsze Waszym zdaniem spośród zaproponowanych przez nas tematów.

Głosować można TUTAJ. Podczas konferencji dyskutować będziemy o tematach które zdobędą najwięcej Waszych głosów.

1.Koronawirus zatrzymał polskie hotelarstwo. Strategie przetrwania kryzysu i scenariusze rozwoju sytuacji

Czołowi prezesi grup hotelowych i właściciele obiektów dyskutować będą o realnych scenariuszach przezwyciężenia kryzysu, a także strategiach działania jakie hotele obrały na najbliższe miesiące.

2. Banki / Dzierżawa /Umowa o zarządzanie/ Condo – prawne oraz biznesowe decyzje stojące przed właścicielami / operatorami, oraz podmiotami finansującymi

Epidemia koronawirusa naruszyła wiele sieci powiązań pomiędzy współpracującymi podmiotami, które dziś trzeba ułożyć na nowo. Jak obecna rzeczywistość wpłynie na powyższe formy finansowania obiektów hotelarskich.

3.Hotele miejskie: bezpieczeństwo gości / sprzedaż / promocja

Jakich hoteli poszukiwać będą teraz goście biznesowi? Co będzie w większym stopniu decydować  o ich wyborze: cena, lokalizacja, marka sieci hotelowej czy tez jego butikowy charakter? Jak wyglądać może etap odbudowywania rynku?

4.Rynek MICE: bezpieczeństwo gości / sprzedaż / promocja / gastronomia

Jak będzie odbudowywać się branża MICE po pandemii? Jak przygotować hotel pod względem obsługi gości? Co będzie determinować organizatorów konferencji przy wyborze obiektu?

5.Hotele resortowe: bezpieczeństwo gości / sprzedaż / polityka cenowa / promocja / gastronomia

Kto przyjedzie w 2020 roku do hoteli resortowych w sezonie? Jakie elementy będą determinowały wybór danego obiektu? Jak będzie wyglądał ten segment po zakończeniu sezonu letniego?

6.Optymalizacja kosztów stałych i zmiennych w hotelu

Właściciele i dyrektorzy hoteli omówią gdzie i jak należy szukać oszczędności w kosztach stałych i zmiennych działalności hotelowej.

7.Standardy czystości i higieny nowymi czynnikami budowania przewagi konkurencyjnej

​Zasady i procedury dotyczące czyszczenia i dezynfekcji staną się w najbliższych miesiącach kluczowe dla poczucia bezpieczeństwa gości hotelowych i mogą stać się prawnym elementem zawieranych umów. Co zrobić aby gościnność  nie została zastąpiona procedurami jakie znamy z sektora medycznego. Rola certyfikatów bezpieczeństwa

8.Kształtowanie polityki cenowej w czasie niskiego obłożenia

Jak maksymalizować przychód w okresie ograniczonego popytu gości hotelowych. Które segmenty gości warto poszerzyć i dlaczego?

9.Biznes odpowiedzialny społecznie w czasach kryzysu

Pandemia to czas trudnych decyzji: redukcje personelu czy renegocjacja warunków z dostawcami. Jak kształtować kluczowe relacje w okresie pandemii oraz po jej zakończeniu?

10.Przestrzenie wspólne do ponownego zaaranżowania?

W ostatnich latach w architekturze hotelowej panował trend do ograniczania powierzchni pokoi gościnnych i coraz mocniejszego rozbudowywania części wspólnych. Czy i jak w obecnych czasach przearanżować te przestrzenie, kiedy ochrona bezpieczeństwa zdrowotnego gości i zachowanie odległości, będą jednymi z kluczowych czynników jakim sprostać będą musiały hotele



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *