Lucjan Karasiewicz, prezes sieci NAT: przygotowujemy promocyjne oferty dla gości, prowadzimy remonty   KORONAWIRUS

Wszystkich nas zaskoczyła sytuacja wywołana zagrożeniem chorobą COVID – 19, jednak my nie przestajemy działać. Okres wyłączenia hoteli z eksploatacji spowodował jeszcze większą mobilizację w naszych działaniach nastawionych przede wszystkim na bezpieczeństwo i dbałość o zdrowie naszych gości – mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu sieci NAT. Sieć przygotowała m.in. promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów. – To pomysł, który daje nam możliwość pozyskania dodatkowych środków na bieżącą działalność, a potencjalnym gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Bony ważne są przez 2 lata od ich zakupu.

Nadwiślańska Agencja Turystyczna jest jednym z największych polskich gestorów bazy noclegowej z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jest właścicielem dziewięciu hoteli z ok. 900 pokojami i ośmiu ośrodków wypoczynkowych, a także Stacji Narciarskiej Cieńków w Wiśle.

– Branżę turystyczną, jak wiadomo, jako pierwszą dotknęły problemy związane z pandemią. Nie byliśmy nigdy w tak trudnej sytuacji i nie musieliśmy podejmować tak trudnych biznesowo, ale także społecznie decyzji – mówi prezes NAT. – Część naszych obiektów zamknęliśmy początkiem marca. Obecnie wszystkie nasze hotele nie przyjmują gości. Dla nas jest to ogromna strata i tego nie da się ukryć, jednak zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest nasze wspólne dobro, a przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich.

W związku z zagrożeniem koronawirusem zmuszeni byliśmy odwołać wiele rezerwacji, proponując zmianę terminu pobytu, bądź też vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. Nasi klienci są bardzo wyrozumiali. Większość z nich ze zrozumieniem przyjmuje zaproponowane opcje przenoszenia rezerwacji. Nie chcą rezygnować z wypoczynku i to bardzo cieszy. Dla nas to znak, że nasi goście mają do nas zaufanie, są lojalni i jak tylko wszystko wróci do normalności będą chcieli korzystać z naszych usług.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i bazując na zapytaniach, które do nas cały czas spływają, przygotowaliśmy także propozycję dla osób, które jeszcze nie planują wypoczynku, ale o nim myślą. Promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, to pomysł, który daje nam możliwość pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na bieżącą działalność, a potencjalnym Gościom szansę na wypoczynek w promocyjnej cenie. Dodatkowo bony ważne są przez 2 lata od ich zakupu, więc nie ma zagrożenia, że klient nie zdąży ich wykorzystać.

Spowolnienie i brak przychodów obciąża nas, ale daje też pewnego rodzaju mobilizację. Pracujemy nad wprowadzeniem nowych procedury bezpieczeństwa i zachowań naszego personelu, tak, aby w sytuacji możliwości otwarcia obiektów zniwelować ryzyko i zapewnić udany, ale przede wszystkim bezpieczny wypoczynek w hotelach NAT. Nie przerwaliśmy prac remontowych i inwestycyjnych. Mowa tutaj między innymi o nowym basenie w hotelu3-gwiazdkowym NAT Sarbinowo czy też o rozbudowie 3-gwiazdkowego hotelu NAT Krynica Morska i nowych domkach, które zaczynamy wyposażać. Z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa kończymy prace i już wkrótce będzie można nie tylko zobaczyć ich efekty, ale z nich skorzystać.

Przez cały czas włączamy się w akcje wspierające polskie marki turystyczne inicjowane przez Polską Izbę Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Zachęcamy też do tego naszych Gości. #ZostańWdomu #ZmieńTerminNieodwołuj #WspierajTurystykę.

Czas jest trudny. Liczymy jednak, że uda się pokonać kryzys i wszystko wróci do normalności. Do naszych hoteli, które rozmieszczone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce wróci gwar i uśmiech naszych gości, a my będziemy mogli zapewnić najlepszy wypoczynek w Polsce. Dbajmy o siebie i o naszych bliskich, zachowujmy rozwagę w kontaktach, a z pewnością wkrótce to nastąpi - mówi prezes NAT.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *