Na początku 2017 r. Gromada Airport został sprzedany spółce RESSE, którą zarządza Nusret Sancak, i zmienił nazwę na Sangate Airport Hotel. Dwa lata później objął pan funkcję cluster general managera Sangate Hotel, co wskazywałoby, że planowane są następne hotele. Ale zanim o nich, chciałbym się dowiedzieć, co dalej z obecnym hotelem Sangate z 340 pokojami, bo zapewne nie został kupiony tylko po to, aby prowadzić w nim działalność hotelarską w niezmienionym kształcie.
Oczywiście celem zakupu tego hotelu nie było kontynuowanie działalności w dotychczasowym kształcie, głównie ze względu na to, że hotel ma już swoje lata i jest zlokalizowany na bardzo dużej działce, która może być znacznie lepiej wykorzystana. Dlatego właściciele przygotowali nowe plany zagospodarowania tej działki, które zakładają wyburzenie istniejącego obiektu hotelowego i wybudowanie nowego, który byłby usytuowany bliżej ulic Żwirki i Wigury oraz 17 Stycznia, żeby uzyskać większe możliwości budowy na pozostałym terenie. Planując hotel, myślimy o różnych rozwiązaniach, m.in. o połączeniu w nim dwóch marek w segmencie midscale i economy. Obecnie prowadzimy rozmowy z globalnymi sieciami i w niedługim czasie – myślę, że w ciągu pół roku – podpiszemy umowę franczyzową, wtedy będziemy mogli mówić o szczegółach.
A czemu akurat w tych segmentach, a nie w wyższych?
Uważamy, że w szeroko pojętej strefie przylotniskowej jest nisza w tych segmentach. Obecne hotele działają w segmentach upscale i upper upscale jak Renaissance, Courtyard by Marriot, Vienna House, czy upper midscale, bo tak widzimy dwa Hamptony na Okęciu i Służewcu, które też traktujemy jako ten sam subrynek. Jesteśmy teraz w fazie analiz, prac architektonicznych, badania opłacalności i różnych rozwiązań w stosunku do tej działki, po których podjęta zostanie ostateczna decyzja.
Cechą charakterystyczną obecnego hotelu jest ogromne centr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz