Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju sieci IHG w Polsce i Europie Środkowej, awansował na szefa rozwoju (head development) sieci w regionie Europy Północnej, obejmującym oprócz Polski, Czech, Słowacji i Węgier, Niemcy, Austrię, Szwajcarię, kraje Beneluksu oraz Skandynawię. To nowo utworzone stanowisko w związku z nową strukturą zespołu ds. rozwoju w Europie Północnej po odejściu szefa rozwoju regionu DACH (obejmującego rynki niemieckojęzyczne) Martina Bowena po 23 latach pracy w sieci IHG. Miguel Martins będzie bezpośrednio podlegał wiceprezes ds. rozwoju IHG w Europie Willemijn Geels i dołączy do zespołu kierowniczego działu rozwoju regionu Europy Północnej. Na nowym stanowisku Miguel Martins jest odpowiedzialny za strategiczny rozwój wszystkich marek IHG w regionie przez umowy o zarządzanie i franczyzę. Będzie też kontynuował ścisłą współpracę z właścicielami i inwestorami w celu osiągnięcia długoterminowego wzrostu. Jak napisano w komunikacie sieci: „W ciągu pięciu lat pracy w IHG Miguel zbudował silną pozycję IHG na rynkach Europy Wschodniej. Szczególnie w Polsce zbudował silny portfel 12 otwartych hoteli oraz ponad 20 w przygotowaniu, skutecznie potrajając naszą obecność na rynku w ciągu najbliższych trzech-pięciu lat” – napisała sieć. – Jako nowy szef ds. rozwoju w Europie Północnej, Miguel pojawia się w ekscytującym momencie dla IHG. Widzimy duży potencjał wzrostu dla wszystkich marek naszego portfolio z Kimpton i InterContinental w segmencie luxury, naszą nową marką voco w segmencie upscale i oczywiście kontynuowanie sukcesu rodziny marek Holiday Inn. Dzięki swoim osiągnięciom Miguel jest doskonale przygotowany do ich dalszego rozwoju wraz z właścicielami hoteli w tym dynamicznym dla biznesu czasie – powiedziała Willemijn Geels. Miguel Martins w latach 2007-2015 był dyrektorem firmy Polish Hotel Company zajmującej się rozwojem projektów hotelowych pod markami IHG: Holiday Inn, Holiday Inn Express i Crowne Plaza. W 2015 r. został dyrektorem ds. rozwoju sieci IHG na Polskę. Trzy lata później zakres jego kompetencji poszerzono o rynki w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Bułgarii i Rumunii, a w ub.r. również o Turcję. Managerem ds. rozwoju na Polskę został pochodzący z Uzbekistanu Farkhad Kamiłow, związany z siecią IHG od dziesięciu lat. Przez ostatnie dwa lata zajmował stanowisko manager investment analysis franchise, Europe w centrali IHG w angielskim Denham. •
Dodaj komentarz