Przy organizacji bankietów bardzo istotne jest doświadczenie organizatora oraz kelnerów
Na konferencjach, sympozjach i dużych imprezach najlepszą formą lunchu jest bufet. Na mniejszych spotkaniach - np. szkoleniach - popularną formą są lunche serwowane, przygotowywane w oddzielnej sali. Wybór formy lunchu zależy od przewidzianej liczby uczestników spotkania, jak i czasu, jaki na niego przeznaczono. Przy 20 osobach i czasie około jednej godziny najlepiej sprawdza się lunch serwowany składający się z trzech dań. Dla 20 osób nie opłaca się finansowo przygotowywać bufetu, wyglądałby poza tym zbyt skromnie. Regularny bufet sprawdza się przy liczbie od około 50 do 100 osób. Składa się on wówczas z bogatego asortymentu dań zimnych, kilku rodzajów sałatek, dań gorących wraz z ciepłymi dodatkami oraz oddzielnego bufetu z deserami.
Jak zaaranżować bufet?
Przy małych poczęstunkach dla około 50 osób wystarczy jedna tzw. „stacja" z daniami zimnymi, jedna z gorącym i jeden mały oddzielny bufet z deserami. Przy większych imprezach stacji powinno być odpowie [...]
Na konferencjach, sympozjach i dużych imprezach najlepszą formą lunchu jest bufet. Na mniejszych spotkaniach - np. szkoleniach - popularną formą są lunche serwowane, przygotowywane w oddzielnej sali. Wybór formy lunchu zależy od przewidzianej liczby uczestników spotkania, jak i czasu, jaki na niego przeznaczono. Przy 20 osobach i czasie około jednej godziny najlepiej sprawdza się lunch serwowany składający się z trzech dań. Dla 20 osób nie opłaca się finansowo przygotowywać bufetu, wyglądałby poza tym zbyt skromnie. Regularny bufet sprawdza się przy liczbie od około 50 do 100 osób. Składa się on wówczas z bogatego asortymentu dań zimnych, kilku rodzajów sałatek, dań gorących wraz z ciepłymi dodatkami oraz oddzielnego bufetu z deserami.
Jak zaaranżować bufet?
Przy małych poczęstunkach dla około 50 osób wystarczy jedna tzw. „stacja" z daniami zimnymi, jedna z gorącym i jeden mały oddzielny bufet z deserami. Przy większych imprezach stacji powinno być odpowie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz