Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest doświadczonym dyrektorem hoteli. Obecnie wiceprezes zarządu spółki INVEST0N będącej właścicielem sieci hoteli Ideał
Często powtarzam maksymę, że żeby mieć w życiu powodzenie, należy albo mieć szczęście albo dobrze się urodzić. Spełnienie obu tych warunków zdarza się z rzadka. Wystarczy na szczęście spełnienie się tego pierwszego. Maksyma ta dotyczy, moim zdaniem, nie tylko ludzi, ale także i firm.
Myślę, że takie szczęście zaobserwowałem w ostatnim okresie u jednej z takich firm, inwestora instytucjonalnego, który z przyczyn sobie tylko wiadomych zdecydował się na bardzo poważną inwestycję ocenianą wstępnie na ponad 10 milionów dolarów w jednym z najbardziej atrakcyjnych turystycznie obszarów naszego kraju w Bieszczadach. I to, uwaga: w całości sfinansowaną ze środków własnych! Tak [...]
Autor jest doświadczonym dyrektorem hoteli. Obecnie wiceprezes zarządu spółki INVEST0N będącej właścicielem sieci hoteli Ideał
Często powtarzam maksymę, że żeby mieć w życiu powodzenie, należy albo mieć szczęście albo dobrze się urodzić. Spełnienie obu tych warunków zdarza się z rzadka. Wystarczy na szczęście spełnienie się tego pierwszego. Maksyma ta dotyczy, moim zdaniem, nie tylko ludzi, ale także i firm.
Myślę, że takie szczęście zaobserwowałem w ostatnim okresie u jednej z takich firm, inwestora instytucjonalnego, który z przyczyn sobie tylko wiadomych zdecydował się na bardzo poważną inwestycję ocenianą wstępnie na ponad 10 milionów dolarów w jednym z najbardziej atrakcyjnych turystycznie obszarów naszego kraju w Bieszczadach. I to, uwaga: w całości sfinansowaną ze środków własnych! Tak [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz