Louvre Hotels Group kontynuuje akcję CSR – Live my lifestyle

W ub.r. Grupa Louvre Hotels zaprosiła do współpracy Fundację Polska bez barier w ramach akcji Live my lifestyle, chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych osobom z niepełnosprawnościami. Z początkiem roku Grupa rozpoczęła realizację kolejnych założeń projektu. Większość hoteli została wyposażona w pętle indukcyjne urządzenia przeznaczone dla osób słabo słyszącym i korzystających z aparatów słuchowych.

Umożliwiają one odbiór czystego i wyraźnego dźwięku przez jeden z elementów aparatu słuchowego - cewkę telefoniczną. Przestrzeń hotelowa z zainstalowaną petlą indukcyjną, staje się bardziej przyjazna osobom z takim rodzajem niepełnosprawności i pozwala na bardziej komfortowy pobyt w hotelu

Fundacja Polska bez barier, jeszcze w 2019 roku, przeprowadziła audyty hoteli, chcąc sprawdzić jak obiekty są odbierane przez osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności. Drugim etapem były szkolenia oraz warsztaty dla pracowników każdego szczebla z zakresu profesjonalnej obsługi oraz savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Podsumowaniem współpracy między LHG a Fundacją było wypracowanie odpowiednich rozwiązań i procedur, zarówno dla samych przestrzeni hotelowych, jak i zachowań kadry pracowniczej.

– Louvre Hotels Group to firma odpowiedzialnia społecznie, której celem są długofalowe akcje, wpisane do jej strategii, a nie jedynie jednorazowe kroki, stąd rozpoczęcie działań skierowanych do osób z niepełnosprawnościami – mówi François Delattre, director integration management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad dwoma krajami: Polską i Niemcami. – Współpraca pomiędzy Louvre Hotels Group a Fundacją Polska bez barier od początku przebiegała pomyślnie. Atmosfera wokół projektu pozwoliła na wypracowanie zadowalających rozwiązań dla obu stron, czyli gościa i hotelu.

 Louvre Hotels Group przygotowała również kampanię video promującą akcję Live my lifestyle, która miała swoją premierę 6 marca 2020. Spot dostępny w serwisie Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=bdQmiUGKdpc oraz na profilach Facebook: Campanile, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip. – Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem wśród zespołu, pracownicy doskonale poradzili sobie z tą tematyką, pierwsi goście, którzy skorzystali z zaproponowanych



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *