Autor: Marlena Zagajewska, Cersanit
Dobry design w XXI wieku to wręcz obowiązek, z którego projektanci na szczęście coraz częściej się wywiązują. Obecnie hotele to nie tylko miejsce do spania, ale także pewnego rodzaju doświadczenie. Dobrze zaprojektowana łazienka to wizytówka – musi być więc krystalicznie czysta i po prostu ładna.
Aby hotel został zapamiętany i ponownie odwiedzony, powinno być w nim coś wyjątkowego, do czego chce się wracać. Dlatego też w ostatnich latach ogromną popularnością cieszą się hotele butikowe, które spełniają artystyczne pragnienia podróżujących. Jednak dobry design nie oznacza wydania fortuny – rozwiązań można szukać na polskim rynku. Łazienka jest jednym z najważniejszych pomieszczeń w hotelowym pokoju. Niezależnie, czy jest to ogromny hotel sieciowy czy też kameralny obiekt niezależny, oczekiwania gości są wysokie i wciąż rosną. Dlatego tak ważne jest zaprojektowanie łazienki w taki spos [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz