Autor: Hanna Błaszak, Radaway
Łazienka w hotelu jest wizytówką całego obiektu. To niezwykle wymagająca przestrzeń, stawiająca przed inwestorem i projektantami wiele wyzwań. Podczas jej aranżacji należy uwzględnić różne wymagania i potrzeby gości. Bardzo często to, w jaki sposób oraz w jakim standardzie łazienka jest urządzona, wpływa na opinie gości.
Zazwyczaj łazienka jest pierwszym miejscem, do którego gość zagląda, wchodząc do pokoju. Dlatego tak ważne jest, aby projekt był dopracowany w najmniejszych szczegółach. Czy istnieje recepta na wnętrze idealne? Prawdopodobnie nie. Warto jednak pamiętać, że siła tkwi w prostocie, a mniej czasem znaczy więcej. Dobrym rozwiązaniem będzie więc zaaranżowanie przestrzeni w stylu minimalistycznym. Choć jest on dość uniwersalny i bezpieczny, może być bardz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz