Akademia Hotelarza o zarządzaniu zespołem sprzedażowym

6 lutego w hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się pierwsze z 10 planowanych na to półrocze specjalistycznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza dla kadry zarządzającej hoteli. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu.

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że hotele muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży? Jak ich premiować, motywować? Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy? Te zagadnienia szczegółowo omawiała Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okęcie. Ponadto podczas szkolenia poruszano kwestie związane m.in. z raportowaniem, czyli skutecznym mierzeniem efektywności pracy działu sprzedaży, planowaniem budżetu, systemami prowizyjnymi i motywacyjnymi dla handlowców, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy. Lista kolejnych szkoleń Akademii Hotelarza dostępna jest na stronie: akademia-hotelarza.pl. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *