Powstający w Kołobrzegu hotel Baltic Wave z 468 apartamentami sprzedawanymi w systemie condo działał będzie pod marką Crowne Plaza. W lutym spółka Baltic Wave podpisała umowę franczyzową z siecią InterContinental Hotels Group. Crowne Plaza Kołobrzeg Resort otwarty ma być na przełomie lat 2021/2022.
14-kondygnacyjny hotel będzie jednym z najwyższych budynków w Kołobrzegu. Powstaje w uzdrowiskowej części miasta, 200 m od plaży. W hotelu znajdą się m.in. basen panoramiczny typu infinity edge, kompleks basenowy, strefa SPA & wellness, bar i kawiarnia widokowa oraz restauracje, a także wielofunkcyjna przestrzeń konferencyjno-bankietowo-wystawiennicza z możliwością wjazdu i ekspozycji samochodów. W tej części budynku zaprojektowano też salę konferencyjną na 500 osób. W inwestycję zaangażowna jest rodzina Kornasów, która wcześniej kontrolowała kołobrzeski hotel Diva. – Crowne Plaza Kołobrzeg Resort wzbogaci nadbałtycką bazę noclegową o najwyższy standard. Wyjątkowe udogodnienia, komfortowe apartamenty i atrakcyjna lokalizacja to tylko niektóre z atutów, które wyróżnią hotel na tle innych obiektów turystycznych na polskim wybrzeżu – przekonuje Tomasz Wajsgerber, prezes spółki Baltic Wave. – Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale wciąż brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych.
Potencjał realizowanej inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Należąca do sieci IHG marka Crowne Plaza powstała w 1983 r. Pozycjonowana jest w segmencie upscale między Intercontintal a Holiday Inn podobnie jak Hilton Garden Inn czy Courtyard by Marriott. Obecnie działa pod nią 430 hoteli. Marka skupia się szczególnie na zapewnieniu wygód podróżującym służbowo. Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie częścią brandu Crowne Plaza Hotels & Resorts, który czerpie z biznesowego charakteru marki, a jednocześnie zapewnia udogodnienia spotykane w prestiżowych obiektach wakacyjnych. W tym roku otwarty zostanie w Warszawie pierwszy w Polsce Crowne Plaza w kompleksie The Warsaw Hub. Podpisano też umowę na hotel w Sopocie. – Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym hotelem typu Crowne Plaza Resort. Inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu. Dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych, pięciogwiazdkowym udogodnieniom oraz doskonałej obsłudze Crowne Plaza Resort Kołobrzeg spełni wymagania współczesnego podróżnika – mówi Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG. – Istotna jest również sama lokalizacja obiektu. Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. •
14-kondygnacyjny hotel będzie jednym z najwyższych budynków w Kołobrzegu. Powstaje w uzdrowiskowej części miasta, 200 m od plaży. W hotelu znajdą się m.in. basen panoramiczny typu infinity edge, kompleks basenowy, strefa SPA & wellness, bar i kawiarnia widokowa oraz restauracje, a także wielofunkcyjna przestrzeń konferencyjno-bankietowo-wystawiennicza z możliwością wjazdu i ekspozycji samochodów. W tej części budynku zaprojektowano też salę konferencyjną na 500 osób. W inwestycję zaangażowna jest rodzina Kornasów, która wcześniej kontrolowała kołobrzeski hotel Diva. – Crowne Plaza Kołobrzeg Resort wzbogaci nadbałtycką bazę noclegową o najwyższy standard. Wyjątkowe udogodnienia, komfortowe apartamenty i atrakcyjna lokalizacja to tylko niektóre z atutów, które wyróżnią hotel na tle innych obiektów turystycznych na polskim wybrzeżu – przekonuje Tomasz Wajsgerber, prezes spółki Baltic Wave. – Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale wciąż brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych.
Potencjał realizowanej inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Należąca do sieci IHG marka Crowne Plaza powstała w 1983 r. Pozycjonowana jest w segmencie upscale między Intercontintal a Holiday Inn podobnie jak Hilton Garden Inn czy Courtyard by Marriott. Obecnie działa pod nią 430 hoteli. Marka skupia się szczególnie na zapewnieniu wygód podróżującym służbowo. Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie częścią brandu Crowne Plaza Hotels & Resorts, który czerpie z biznesowego charakteru marki, a jednocześnie zapewnia udogodnienia spotykane w prestiżowych obiektach wakacyjnych. W tym roku otwarty zostanie w Warszawie pierwszy w Polsce Crowne Plaza w kompleksie The Warsaw Hub. Podpisano też umowę na hotel w Sopocie. – Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym hotelem typu Crowne Plaza Resort. Inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu. Dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych, pięciogwiazdkowym udogodnieniom oraz doskonałej obsłudze Crowne Plaza Resort Kołobrzeg spełni wymagania współczesnego podróżnika – mówi Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG. – Istotna jest również sama lokalizacja obiektu. Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. •
Dodaj komentarz