W czwartek 6 lutego w hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się pierwsze z 10 planowanych na to półrocze specjalistycznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza dla kadry zarządzającej hoteli. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu "Budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu".
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży? Jak ich premiować, motywować?Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy - te zagadnienia szczegółowo omawiała Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okęcie.
Ponadto podczas szkolenia poruszano także zagadnienia związane m.in. z raportowaniem, czyli skutecznym mierzeniem efektywności pracy działu sprzedaży, planowaniem budżetu, systemami prowizyjnymi i motywacyjnymi dla handlowców, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy.
Lista kolejnych szkoleń Akademii Hotelarza dostępna jest na stronie https://akademia-hotelarza.pl/
Dodaj komentarz