Do tej pory, planując uruchomienie lub odświeżenie witryny, miałeś tylko jedno wyjście - zamówić ją. I choć to rozwiązanie ma swoje zalety, pewnie nie zawsze chciałeś czekać na projekt lub nie mogłeś pozwolić sobie na jednorazowy duży wydatek. Teraz masz już wybór – nowy rok przynosi nowe możliwości.
Od lutego 2020 r. alternatywnym rozwiązaniem jest Profitroom WebAssistant® – prosty kreator nowoczesnej strony. By go z powodzeniem używać, nie potrzebna jest wiedza techniczna. Wystarczy 5 minut, by zbudować własną stronę – wzbogacić online wizerunek swojej marki, a przede wszystkim zwiększyć szanse na rezerwacje. Zobacz, jakie dokładnie możliwości dają Ci oba rozwiązania i wybierz to, które jest najlepsze dla Ciebie.
Koszty
„Okey, ale ile to kosztuje?” – koszt uruchomienia nowej strony internetowej jest zapewne pierwszą sprawą, o której myślisz. Nic w tym dziwnego, zwykle chodzi przecież o dość spory wydatek. To jednak nie musi już hamować Cię przed podejmowaniem dalszych działań (aktualna, czyli generująca rezerwacje strona hotelu w obecnych czasach jest przecież czymś niezbędnym). Aby korzystać z Profitroom WebAssistanta® nie musisz nagle uszczuplać budżetu. Miesięczny koszt korzystynia w pełni z jego możliwości wynosi zaledwie tyle, ile dobre buty. Masz wybór. Rozwiązanie typu Premium warte kilka tysięcy złotych, tworzone od podstaw z myślą o Twoim obiekcie, przez agencję lub zewnętrznego dostawcę. Albo rozwiązanie typu Advanced Comfort w tzw. opłacie subskrypcyjnej. To, ku któremu z tych rozwiązań powinieneś się skłaniać, zależy od Twoich możliwości finansowych oraz efektu, jaki chcesz osiągnąć.
Czas
Zapewne także u Ciebie czas realizacji projektu jest drugim co do ważności wyznacznikiem branym pod uwagę podczas planowania nowej lub odświeżania str [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz