Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
- Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
- Jak ich premiować, motywować?
- Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?
Dowiesz się tego już 6 lutego podczas specjalistycznego seminarium szkoleniowego dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.
Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu
Miejsce: Airport Hotel Okęcie, Warszawa
Szanujemy Twój czas! Szkolenie trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania.
HARMONOGRAM:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
- Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
- Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
- Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
- Planowanie budżetu i wyników
- Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 16:00 – Część II
- Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
- Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
- Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
- Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
- Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
Ekspert:
Elżbieta Nitsze
dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.
W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży. Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez "Hotelarza". W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell's School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz