W wyniku przejęcia przez Best Western Hotels & Resorts w lutym ubiegłego roku międzynarodowej marki WorldHotels, nastąpiła integracja trzech firm hotelowych: WorldHotels Collection, Best Western Hotels & Resorts i SureStay Hotel Group pod wspólną nazwą BWH Hotel Group.
Dzięki pozyskaniu WorldHotels™, na którą składa się blisko 300 obiektów i resortów na całym świecie, portfolio BWH Hotel Group będzie obejmowało wszystkie segmenty rynku, w tym upper upscale i luxury. Identyfikacja BWH Hotel Group będzie wykorzystywana przede wszystkim w przestrzeni biznesowej B2B w obszarach: rozwój oraz globalna sprzedaż, aby zaprezentować skalę sieci i zróżnicowaną ofertę.
W skład BWH Hotel Group wchodzi 17 marek:
- WorldHotels® Collection: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive;
- Best Western® Hotels & Resorts: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, Gle®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®;
- SureStay Hotel Group®: SureHotel®, SureHotel Plus®, SureHotel Collection® i SureHotel StudioSM.
- BWH Hotel Group została zbudowana na fundamentach Best Western Hotels & Resorts (BWHR), kultowej marki hotelowej, która może pochwalić się ponad 70-letnią tradycją i doświadczeniem. SureStay Hotel Group odnosi ogromne sukcesy na całym świecie w segmencie ekonomicznym pod kierownictwem Best Western Hotels & Resorts, a przejęcie WorldHotels Collection połączyło te trzy wyjątkowe marki i stworzyło wachlarz opcji hotelowych w każdym segmencie rynku – od ekonomicznego po luksusowy – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
BWH Hotel Group obejmuje obecnie sieć blisko 4700 hoteli w każdym segmencie w ponad 100 krajach na całym świecie.
Dodaj komentarz