Znamy już wiosenny plan szkoleń managerskich Akademii Hotelarza. W I półroczu tego roku planowane jest 11 specjalistycznych szkoleń dla właścicieli i kadry managerskiej hoteli. Do grona ekspertów Akademii dołączyli także nowi eksperci, wybitni specjaliści w swoich branżach.
Akademia Hotelarza, to powołana przy „Hotelarzu” sekcja szkoleniowa, która już od niemal 15 lat z sukcesem działa na rzecz doskonalenia kompetencji właścicieli i kadry zarządzającej hoteli z całej Polski. W jej ramach zorganizowano już przeszło 150 specjalistycznych szkoleń w których udział wzięło ponad 3,5 tys. osób związanych z polskim rynkiem hotelowym.
W pierwszym półroczu tego roku Akademia Hotelarza zorganizuje 11 intensywnych, merytorycznych szkoleń w Warszawie. Uczestnicy już dziś mogą wybierać spośród tematów związanych z zarządzaniem zespołem, wynagradzaniem i motywowaniem, optymalizacją zyskowności gastronomii hotelowej, revenue management, zarządzania kosztami, hotelem, procedurami operacyjnymimi, czy efektywnymi metodami sprzedaży konferencji i bankietów.
Plan szkoleń znajduje się pod adresem www.akademia-hotelarza.pl
Każde ze szkoleń trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania. Szkoleniowcami są wyłącznie najlepsi eksperci, doświadczeni dyrektorzy sieci i hoteli, liderzy w swoich dziedzinach, z wieloletnią praktyką zawodową w hotelach sieciowych i niezależnych.
Wśród nich wymienić można m.in. Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego Grupy Q Hotels posiadającej w portfolio 6 hoteli we Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach, który wcześniej zarządzał m.in. 155 pokojowym hotelem GrandHotel Tiffi w Iławie, a także Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną 263 pokojowego, czterogwiazdkowego hotelu Airport Okęcie i laureatkę tytułu „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, Rafała Kuczyńskiego – dyrektora generalnego Holiday Inn Warszawa-Józefów, laureata tytułu „Dyrektor generalny hotelu sieciowego” w konkursie Hotelarz Roku 2017, Anetę Stępkowską – dyrektor generalną hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport i laureatkę tytułu „Dyrektor generalny hotelu sieciowego” w konkursie Hotelarz Roku 2016, Macieja Knyrka- dyrektora generalnego generalnego Courtyard by Marriott Szczecin,Tomasza Pieniążka – wiceprezesa IGHP i partnera w firmie doradztwa strategicznego i operacyjnego Mumotive Consulting Group, a w przeszłości m.in. prezesa sieci Dr Irena Eris, a także Rafała Burskiego – dyrektora e-commerce w Satoria Group, laureata tytułu „Revenue Manager Roku” w konkursie Hotelarz Roku 2015, Andrzeja Przeniosło – niekwestionowany autorytet w dziedzinie gastronomii hotelowej, obecnie dyrektora generalnego hotelu Nosselia, czy Artura Trukawińskiego - Hotel Business Development Advisor’a w Grupie Górskie Resorty.
Do grona ekspertów Akademii od tego roku dołączają także:
Wojciech Budzowski
Dyrektor generalny, Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem
Absolwent Krakowskiej Szkoły Hotelarskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na Wydziale Zarządzania w Turystyce. Swoją karierę hotelarską rozpoczynał na recepcjach krakowskich hoteli w roku 2000. Od 2005 roku nieprzerwanie pełni funkcje kierownicze i zarządcze jednocześnie świadcząc usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności hotelarskiej. Podczas kariery zawodowej pełnił funkcje kierownika recepcji, kierownika działu rezerwacji, dyrektora sprzedaży i marketingu, dyrektora operacyjnego aż po dyrektora hotelu i dyrektora generalnego. Zasiadał w zarządach wielu obiektów hotelowych w Polsce. Od ponad trzech lat pełni funkcję dyrektora generalnego w Resorcie Nosalowy Dwór w Zakopanem.
Michał Kozak
Prezes zarządu, Hotel Arłamów
Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 20 lat.
W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. Hotel ten posiada 254 pokoi i 3500 metrów powierzchni konferencyjnej, 235,5 hektara terenu, strefę SPA & Wellness, dwie hale sportowe, dwa pełnowymiarowe boiska do piłki nożnej czy własne lotnisko.
Wcześniej jako dyrektor generalny, Kozak z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.
Dodaj komentarz