Jak wyglądał rok 2019 na rynku hotelarskim w porównaniu z 2018 według dostawców produktów i usług dla tej branży? Jak wyglądał będzie 2020 według nich? Jak oceniają kondycję rynku hotelowego na podstawie swoich realizacji, kontaktów i kontraktów? Czy widzą sygnały jakichś nadchodzących zmian popytu ze strony hoteli? Jakie nowe zjawiska zaobserwowali na rynku w swoich segmentach? Jakie obiekty wyposażyli w tym roku? Jakie wyposażą w przyszłym? Czy spodziewają się, że rok 2020 na rynku hotelarskim będzie lepszy niż 2019, taki sam czy jednak słabszy? O to „Hotelarz” zapytał czołowych dostawców produktów i usług w branży.
10 nowych modeli krzeseł
Jarosław Kołodziejczyk, Metra Group
Rok 2019 zamkniemy ze zrealizowanym planem sprzedażowym. W nawiązaniu do lat poprzednich, kolejny raz utrzymamy oczekiwany wzrost, a w naszej pamięci zapisze się wiele ważnych kontraktów. Meble bankietowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Są to meble tanie, ale i bardzo praktyczne. To połączenie sprawia, że meble te nie ulegają trendom modowym, lecz ewoluują w sposób zrównoważony. W 2019 r. wprowadziliśmy do naszej oferty 10 nowych modeli krzeseł. Taka liczba pozwoliła nam odświeżyć nasze linie produktowe, w tym zaktualizować ich wygląd. Ważnym elementem naszej oferty są produkowane w Polsce krzesła bankietowe Maestro. Cieszy nas duże zainteresowanie nimi oraz fakt, że klienci wybierają coraz odważniejsze konfiguracje. W krzesłach tych dajemy pełną dowolność w dobieraniu i konfigurowaniu kolorów. Dla klientów dbających o szczegóły jest to nie lada gratka. Rynek mijającego roku nie obfitował w tak wiele dużych inwestycji, jak w minionych latach. Widać rozdrobnienie, co łączy się jednoznacznie z sytuacją gospodarczą Polski. Osiągnięcie zamierzonego planu wymaga od nas większego skupienia i precyzyjnych działań. Naszym motorem napędowym jest nie tylko zysk, ale i budowanie pozytywnych relacji z rynkiem, które cieszą podwójnie. Mijający rok uważam za spełniony i ciekawy. Poza uśrednionymi trendami sprzedaży, na podstawie których planujemy rok i które powtarzają się niezmiennie, każdy rok przynosi wiele zaskakujących rezultatów, które tworzą jego charakter. Życzę wszystkim naszym klientom oraz czytelnikom „Hotelarza” samych dobryc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz