5 powodów, dla których warto zapoznać się z trendami

Autor: Agata Blachowska
Zaczyna się od narastającej świątecznej gorączki. Wszyscy informują, że mają niezawodny patent na magiczne Boże Narodzenie. Później przychodzi czas na trendy – co trzeba mieć, czego nie można przegapić w nowym roku. Ostatecznie robi się jak zwykle albo odkłada zmiany na „po sylwestrze”. Tymczasem warto z uwagą przejrzeć analizy i wskazówki, jakie przygotowują specjaliści. Whotelarskich trendach na 2019 r. Profitroom powoływał się na badanie Payback z 2018 r., pokazujące, że 78 proc. Polaków zwraca uwagę na promocje. Hotelarze byli więc zachęcani do wejścia w rabatowe szaleństwo. Po pierwsze: to się sprawdza Kto zdecydował się przygotować ofertę choćby na Black Weekend, nie żałował. W związku z tą coroczną akcją, chyba już na dobre przyjętą w Polsce, liczba rezerwacji wzrosła średnio aż o 240 proc. w porównaniu z 2018 r. A rekordzista mógł pochwalić się ponad 800-proc. wzrostem (dane z Profitroom Suite)! Takie wyniki oczywiście nie oznaczają, że włączanie się w akcje rabatowe to trend gwarantujący sukces i znakomite wzrosty, bo każdy obiekt jest inny. Z pewnością jest jednak cenną wskazówką. Jeszcze jeden dowód na to, że trendy to często świetne przepowiednie? Te same trendy Profitroom wspominały o tym, że jeśli chce się zwiększyć swoje szanse na pozyskanie kolejnych rezerwacji, trzeba dać gościom możliwość płatności online i być mobile friendly. Jak ważna była to wskazówka, świetnie pokazują dane z 2019 r. Okazuje się, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *