Hotelarze Roku 2019

Podczas gali w hotelu Sofitel Warszawa Victoria ogłoszeni zostali zwycięzcy szóstej edycji najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej – Hotelarz Roku 2019. Nagradza się w nim nie hotele, ale managerów stojących za ich sukcesami. Ponad 30-osobowa kapituła składająca się z elity polskiego hotelarstwa, w tym zwycięzców dwóch poprzednich edycji, wybrała Hotelarzy Roku 2019 w pięciu kategoriach. Przyznana też została nagroda dla Człowieka Roku Polskiego Hotelarstwa 2019, którym został Janusz Mitulski. Wkonkursie organizowanym przez „Hotelarza” kapituła wybrała zwycięzców spośród blisko 80 zgłoszonych kandydatur. Gala, która zgromadziła 200 uczestników, odbyła się podczas największej konferencji hotelarskiej w regionie – Hotel Trends Poland & CEE 2019. Konkurs Hotelarze Roku to jedyne w polskiej branży hotelarskiej wydarzenie, którego celem jest promowanie wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej. Kryteria oceny, jakimi kieruje się kapituła, to m.in. osiągnięcia zawodowe w ostatnim okresie, zrealizowane projekty, wprowadzanie nowatorskich rozwiązań, wkład w budowę pozycji konkurencyjnej hotelu na rynku, solidność zawodowa i etyka, a także zaangażowanie na rzecz środowiska hotelarskiego. Kapituła składa się z najwybitniejszych ekspertów hotelarskich: reprezentantów sieci, organizacji branżowych, doradców hotelarskich, top managerów najlepszych hoteli, specjalistów w poszczególnych segmentach hotelarstwa oraz laureatów poprzednich edycji. Oto jej WERDYKT. CZŁOWIEK ROKU 2019 POLSKIEGO HOTELARSTWA JANUSZ MITULSKI, Marriott International Gdy w marcu 2015 r. obejmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju Marriott International w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w Polsce działały dwa hotele tej sieci z 785 pokojami, a w krajach bałtyckich nie było żadnego. Dzisiaj pod markami Marriotta działa 20 hoteli z blisko 4,2 tys. pokoi (sześć w wyniku przejęcia sieci Starwood), w tym po jednym w każdej z bałtyckich stolic. Tylko w tym roku ogłoszone zostały podpisane przez Janusza Mitulskiego umowy na hotele AC by Marriott w Krakowie i Poznaniu, Renaissance na Wyspie Spichrzów w Gdańsku, Le Meridien w Krakowie oraz Moxy w Lublinie i Kownie. W tym roku ruszyły też, podpisane wcześniej, hotele Moxy przy lotniskach Katowice w Pyrzowicach i Ławica w Poznaniu, Four Points by Sheraton w Warszawie oraz AC by Marriott w Rydze. W przyszłym roku ruszyć ma kompleks Courtyard by Marriott – Moxy w Szczecinie, ogłoszono już plany otwarcia dwóch hoteli pod nową w Polsce marką Autograph Collection w Warszawie i Krakowie oraz kompleksu Residence Inn – Moxy w Warszawie, planowane są kolejne hotele, m.in. Moxy w Warszawie i przy lotnisku Kraków-Balice i AC by Marriott w Łodzi oraz pod nową marką Tribute. Wszystko to docenione zostało również przez sieć Marriott International i w tym roku Janusz Mitulski awansował na stanowisko starszego dyrektora (senior director) ds. rozwoju sieci Marriott w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest to pierwszy awans polskiego managera w strukturach rozwoju jednej z największych sieci hotelowych na świecie. Dotychczas odpowiedzialny był za rozwój sieci w obszarze obejmującym Polskę, Czechy, Słowację i kraje bałtyckie, a po awansie jego region został powiększony o Ukrainę. Przez wiele lat był wiceprezesem, a następnie członkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, trenerem Akademii Hotelarza, współtwórcą konferencji Hotel Trends Poland & CEE. Jest absolwentem Wydziału Praw [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *