Wraz z rozwojem Accor Services Polska (cześć franczyzowa Orbisu sprzedana niedawna Accorowi) zmieniają się struktury działu komunikacji i marketingu. Joanna Świerkosz, jako VP marketing, communication & guest experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację.
Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej. Na stanowisku VP marketing, communication & guest experience Eastern Europe Joanna Świerkosz jest odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących się w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Będzie również rozwijać działania na rzecz wzmacniania pozycji grupy hotelowej w obszarze guest experience. Odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi. Z Grupą Accor związana jest od 2005 r., a od 2015 r. zajmowała stanowisko VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe. Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne Accor Services i rozwój widoczności marek. Po tym, jak spółka przejęła większość zadań związanych z komunikacją brandów znajdujących się w jej portfolio, będzie odpowiadać także za proces tworzenia tożsamości koorporacyjnej Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Z Grupą Hotelową Orbisu związana była od 1993 r. Ostatnio zajmowała stanowisko brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States. Jest ekspertem w działaniach public relations, marketingowych i w organizacji eventów wewnętrznych grupy, oraz dla jej klientów, takich jak targi, spotkania międzynarodowe, konwencje. Accor Service Polska powstał po sprzedaży w tym roku przez Orbis swojemu 86-proc. udziałowcowi sieci Accor działalności asset light, czyli franczyzowej i operatorskiej.
W nowej spółce z kapitalem 800 mln zł członkiem zarządu upoważnionym do jej reprezentowania została Sylwia Maśluk – VP talent & culture Eastern Europe. Funkcje VP (marketing, communication & guest experience czy talent & culture ) można przełożyć w polskiej nomenklaturze na stanowisko dyrektora regionalnego do spraw.•
Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej. Na stanowisku VP marketing, communication & guest experience Eastern Europe Joanna Świerkosz jest odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących się w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Będzie również rozwijać działania na rzecz wzmacniania pozycji grupy hotelowej w obszarze guest experience. Odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi. Z Grupą Accor związana jest od 2005 r., a od 2015 r. zajmowała stanowisko VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe. Agnieszka Kalinowska, jako senior communication manager, jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne Accor Services i rozwój widoczności marek. Po tym, jak spółka przejęła większość zadań związanych z komunikacją brandów znajdujących się w jej portfolio, będzie odpowiadać także za proces tworzenia tożsamości koorporacyjnej Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Z Grupą Hotelową Orbisu związana była od 1993 r. Ostatnio zajmowała stanowisko brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States. Jest ekspertem w działaniach public relations, marketingowych i w organizacji eventów wewnętrznych grupy, oraz dla jej klientów, takich jak targi, spotkania międzynarodowe, konwencje. Accor Service Polska powstał po sprzedaży w tym roku przez Orbis swojemu 86-proc. udziałowcowi sieci Accor działalności asset light, czyli franczyzowej i operatorskiej.
W nowej spółce z kapitalem 800 mln zł członkiem zarządu upoważnionym do jej reprezentowania została Sylwia Maśluk – VP talent & culture Eastern Europe. Funkcje VP (marketing, communication & guest experience czy talent & culture ) można przełożyć w polskiej nomenklaturze na stanowisko dyrektora regionalnego do spraw.•
Dodaj komentarz