Podczas konferencji Hotel Trends Poland & CEE 2019 prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i sieci AMW Hotele Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy sieci Marriott Int., podpisali list intencyjny na wprowadzenie marki Le Méridien.
Pod jej szyldem będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, który ma być rozbudowany z 98 do 120 pokoi. Le Méridien to ekskluzywna marka hoteli należąca obecnie do sieci Marriott International. Została stworzona w 1973 r. przez Air France i odwołuje się do europejskiego dziedzictwa kulturowego. W Polsce w latach 1998-2013 działał pod nią warszawski hotel Bristol, gdy należał do sieci Starwood. Obecnie sieć skupia ponad 100 hoteli na całym świecie. Z kolei hotel Royal uchodzi za perłę w koronie sieci AMW Hotele. Zlokalizowany jest przy ul. św. Gertrudy w podnóża Wawelu w czterech XIX- -wiecznych kamienicach. Obecnie w hotelu trwa generalny remont. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny w Polsce hotel marki Le Méridien, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej – mówi Gheorghe Marian Cristescu. – Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą Royal, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji tam, gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału.
Pod jej szyldem będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, który ma być rozbudowany z 98 do 120 pokoi. Le Méridien to ekskluzywna marka hoteli należąca obecnie do sieci Marriott International. Została stworzona w 1973 r. przez Air France i odwołuje się do europejskiego dziedzictwa kulturowego. W Polsce w latach 1998-2013 działał pod nią warszawski hotel Bristol, gdy należał do sieci Starwood. Obecnie sieć skupia ponad 100 hoteli na całym świecie. Z kolei hotel Royal uchodzi za perłę w koronie sieci AMW Hotele. Zlokalizowany jest przy ul. św. Gertrudy w podnóża Wawelu w czterech XIX- -wiecznych kamienicach. Obecnie w hotelu trwa generalny remont. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny w Polsce hotel marki Le Méridien, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej – mówi Gheorghe Marian Cristescu. – Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą Royal, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji tam, gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału.
Dodaj komentarz