Wizytówka w Google Maps i Hotel Search – nowe udogodnienia!

Autor: Michał Płomiński
Google w związku z postawieniem na swoje narzędzie Hotel Search, mocno przebudowuje dotychczasowe usługi. Głównym elementem mającym związek z wyszukiwarką dla hoteli są oczywiście wizytówki Moja Firma. Wszystkie opisane poniżej elementy wyświetlane więc będą nie tyle w wizytówce na mapach, ile w wyszukiwarce Google Hotel Search. Co się zmieniło? Widok informacji się nie zmienił Sam widok ogólny, na którym znajdują się informacje o hotelu lub też obiekcie noclegowym, nie uległ żadnej zmianie. Nie obserwując więc zmian na bieżąco, można ich nie wychwycić na pierwszy rzut oka. Na pierwszym ekranie informacyjnym mamy bowiem to samo, co wcześniej. • Nazwa obiektu, • Kategoria główna, • Kategorie dodatkowe (te trzy elementy są niewidoczne powyżej), • Obszar działalności, • Dni i godziny otwarcia, • Niestandardowe godziny pracy, • Numer telefonu, • Skrócona nazwa profilu, • Adres URL strony internetowej, • Atrybuty hotelu (i na tej zakładce się dziś skupimy), • Data otwarcia, • Przycisk do dodawania zdjęć. Bloki obok to wyświetlanie się firmy w wyszukiwarce i na mapach, oznaczenie jako zamkniętej lub usunięcie oraz informacje dla zaawansowanych użytkowników. Atrybuty hotelu – co zobaczymy po zmianach Same atrybuty są podzielone na dwie sekcje: szczegółowe informacje o obiekcie oraz szczegółowe informacje o pokoju. Skupiając się na razie na pierwszej z nich, boczne menu pokazuje następujące kategorie: • Internet, • Jedzenie i napoje, • Zasady i płatności, • Atrakcje, • Usługi, • Dzieci, • Baseny, • Parking i transport, • Usługi wellness, • Ułatwienia dostępu, • Biznes i wydarzenia, • Zwierzęta. Poniżej widzimy ogólny widok sekcji internet i sekcji jedzenie i napoje. Zobaczmy, co kryją wewnątrz. Internet Oznaczamy, czy w obiekcie znajduje się ogólnodostępne stanowisko z dostępem do internetu. Kolejne opcje to dostęp do Wi-Fi w obiekcie, ewentualna cena, miejsca, gdzie jest dostępny (czy we wszystkich pokojach i w strefach ogólnodostępnych). We wszystkich omawianych przypadkach mamy opcje dostępne, niedostępne (wyjątkiem jest cena, gdzie oznaczyć można dodatkową opłatę) oraz inne (za tą opcją kryją się: zależy od dnia tygodnia, zależnie od sezonu, w trakcie remontu, nie wiadomo/brak jasnych informacji). Opcja „inne” we wszystkich omawianych sekcjach wygląda identycznie. Jedzenie i napoje Zaznaczamy tutaj restauracje w swoim hotelu oraz ich ewentualną liczbę. Poniżej wybieramy opcje dotyczące posiłków. • Bar, • Bufet, • Kolacja w formie bufetu, • Obsługa kelnerska, • Obsługa hotelowa, • Automaty sprzedające, • Śniadanie, • Cena (tutaj możesz oznaczyć, czy śniadanie jest dodatkowo płatne), • Śniadanie w formie bufetu. Zasady i płatności oraz atrakcje Widok ogólny tych dwóch sekcji niczym szczególnym nie powinien zaskoczyć. Zasady i płatności pokazują najważniejsze infor [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *