Orbis Hotel Group sprzedał działalność serwisową

Autor: Wiktor Kołakowski
Orbis zakończył proces sprzedaży działalności serwisowej na rzecz Accoru. Transakcja jest zgodna z wcześniejszymi zapowiedziami dotyczącymi podziału linii biznesowych na dwie odrębne działalności, z koncentracją na części nieruchomościowej. Orbis zbył działalność serwisową, tj. umowy franczyzy i o zarządzanie, za łączną cenę 1,2 mld zł netto. Jednocześnie Orbis zawarł z Accorem umowy o zarządzanie, które objęły wszystkie 73 hotele własne i dzierżawione w grupie Orbis. Przełomowe wydarzenie w historii Orbisu Po tej transakcji Orbis skoncentruje swoją uwagę na podstawowej działalności, tj. na części nieruchomościowej, która będzie nadal rozwijana poprzez wiele schematów inwestycyjnych: rozwój organiczny, nabywanie nowych nieruchomości i modernizację istniejących budynków, a także budowę nowych obiektów w ramach rozwoju działalności hotelowej. Elementem transakcji jest zbycie bezpośrednio części przedsiębiorstwa Orbis w postaci Departamentu Usług i prowadzonej za jego pośrednictwem działalności serwisowej w Polsce za 580 mln zł. – Ta transakcja jest przełomowym wydarzeniem, które otwiera nowy rozdział historii Orbisu. Podejmowane dotychczas decyzje były zgodne z naszymi analiz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *