Marriott zmienia atmosferę

W nowym programie aranżacji pokrycia fóżek w sieci hoteli Marriott priorytetem jest komfort. Dlatego do końca 2005 roku, kosztem około 190 milionów dolarów, firma zmieni wygląd około 628 tys. łóżek w ponad 2,4 tys. hoteli na całym świecie.

Ta globalna i całkowita odmiana wiązać się będzie z użyciem ponad 30 milionów jardów tkaniny, czyli ilości wystarczającej do opasania dwóch trzecich obwodu Ziemi. Efekt całej operacji? Bardziej miękka pościel, luksuso-
we materace, eleganckie kołdry, więcej poduszek oraz świeży i zachęcający wygląd. Również goście warszawskiego Marriotta mogą już dziś wyobrażać sobie siedmiocalowy materac, na nim wypełnione puchem pokrycie o grubości od dwóch do czterech cali, pościel uszytą z bawełny, narzuty wymienione na koce. Wielkie łoża będą zaopatrzone w sześć puchowych poduszek. Końcowy efekt dopełniony zostanie przez dekoracyjną szarfę z jedwabiu. •



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *