Stałe zainteresowanie dynamicznym rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz sektorem hotelarsko-gastronomicznym skłoniło Radisson Hotel Group do organizacji corocznego spotkania z lokalnymi interesariuszami. Wydarzenie All Eyes on Poland 2.0 podsumowuje osiągnięcia mijającego roku w dziedzinie rozwoju w Polsce i przedstawia strategię na najbliższe lata.
W corocznym spotkaniu udział wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Mieli oni okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej grupy w ostatnim roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans, wiceprezeska ds. rozwoju, oraz Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch. – Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – mówi Elie Younes. Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson Red do Trójmiasta. Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce, która jest jednym z kluczowych rynków rozwoju. Przekłada się to na 19 hoteli z 4,5 tys. pokoi, w tym 13 działających i sześć w fazie budowy. Grupa Radisson jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie pięć marek Radisson Hotel Group: Radisson Blu, Park Inn by Radisson, wprowadzone ostatnio Radisson Collection i Radisson oraz Radisson Red, pod którą pierwszy obiekt otwarty ma być w przyszłym roku w Krakowie, a potem w Warszawie. •
W corocznym spotkaniu udział wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Mieli oni okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej grupy w ostatnim roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans, wiceprezeska ds. rozwoju, oraz Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch. – Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – mówi Elie Younes. Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson Red do Trójmiasta. Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce, która jest jednym z kluczowych rynków rozwoju. Przekłada się to na 19 hoteli z 4,5 tys. pokoi, w tym 13 działających i sześć w fazie budowy. Grupa Radisson jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie pięć marek Radisson Hotel Group: Radisson Blu, Park Inn by Radisson, wprowadzone ostatnio Radisson Collection i Radisson oraz Radisson Red, pod którą pierwszy obiekt otwarty ma być w przyszłym roku w Krakowie, a potem w Warszawie. •
Dodaj komentarz