4-gwiazdkowy hotel Grano zlokalizowany na gdańskiej Wyspie Spichrzów wkrótce otworzy swoje podwoje dla turystów. Oficjalne otwarcie obiektu oferującego m.in. 136 pokoi i basen (oraz Netflix) nastąpi w lutym 2020 r. Obecnie na terenie hotelu trwają prace wykończeniowe.
Hotel Grano to kolejny obiekt utworzonej latem sieci hotelowej Grano Hotels. Pod tą nową marką funkcjonują już hotel Number One by Grano oraz Grano Apartments (wcześniej Apartamenty Nowa Motława), obiekty, które goszczą turystów od 2017 r. i również mieszczą się na Wyspie Spichrzów. W hotelu zaprojektowano strefę SPA i wellness wyposażoną w basen, siłownię oraz trzy gabinety zabiegowe. Hotel Grano będzie miał autorską restaurację Młyn, która zaserwuje dania polskiej kuchni w nowoczesnym wydaniu. Do lokalu będzie należał letni ogródek. W hotelu zastosowano unikatowe rozwiązania architektoniczne.
Bryła budynku nawiązuje do zabytkowych spichlerzy, z których niegdyś słynęła ta część miasta. Miały charakterystyczne, strzeliste dachy, które odwzorowano w architekturze hotelu Grano. Do dawnych dziejów nawiązuje już sama nazwa obiektu – „grano”, czyli po włosku „ziarno”, to hołd oddany czasom świetności Wyspy Spichrzów, której spichlerze setki lat temu magazynowały zboże przeznaczone na handel. Był to towar ceniony przez kupców także poza granicami Polski. Motywami, które królują w designie wnętrz obiektu, są kwiaty i wino. Autorem projektu architektonicznego jest renomowane studio Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.
Główne prace budowlane w hotelu zakończyły się w październiku bieżącego roku. Ceny pobytów w hotelu Grano rozpoczynają się od 270 zł za noc. W ofercie można znaleźć zarówno pokoje przeznaczone dla jednej bądź dwóch osób, jak i pokoje typu studio z wydzieloną strefą dzienną, w których pobyt mogą zarezerwować maksymalnie cztery osoby. W pokoju Junior Suite z kolei znajdą się dwie łazienki, a Apartament o powierzchni 50 m kw. ma przekonywać do siebie najbardziej wymagających gości dzięki unikatowemu, stylowemu wystrojowi. Wyróżnikiem lokalu będzie znajdująca się w sypialni wolnostojąca wanna zapewniająca maksymalny relaks. Pokoje są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end, m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście będą mogli dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz.
W obiekcie powstała również strefa biznesowa, którą tworzą trzy sale konferencyjne. – Hotel Grano to obiekt o charakterze butikowym, zaprojektowany dla wymagających gości, którzy liczą na coś więcej niż komfortowy nocleg – chcą przeżyć wyjątkowe chwile i doświadczyć czegoś niepowtarzalnego. Jesteśmy przekonani, że połączenie atrakcyjnych udogodnień, unikatowego designu oraz przyjaznej atmosfery, o jaką dbamy w naszych obiektach, sprawi, że hotel Grano wkrótce stanie się jednym z ulubionych miejsc wypoczynku osób odwiedzających Gdańsk – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu w Grano Hotels. •
Hotel Grano to kolejny obiekt utworzonej latem sieci hotelowej Grano Hotels. Pod tą nową marką funkcjonują już hotel Number One by Grano oraz Grano Apartments (wcześniej Apartamenty Nowa Motława), obiekty, które goszczą turystów od 2017 r. i również mieszczą się na Wyspie Spichrzów. W hotelu zaprojektowano strefę SPA i wellness wyposażoną w basen, siłownię oraz trzy gabinety zabiegowe. Hotel Grano będzie miał autorską restaurację Młyn, która zaserwuje dania polskiej kuchni w nowoczesnym wydaniu. Do lokalu będzie należał letni ogródek. W hotelu zastosowano unikatowe rozwiązania architektoniczne.
Bryła budynku nawiązuje do zabytkowych spichlerzy, z których niegdyś słynęła ta część miasta. Miały charakterystyczne, strzeliste dachy, które odwzorowano w architekturze hotelu Grano. Do dawnych dziejów nawiązuje już sama nazwa obiektu – „grano”, czyli po włosku „ziarno”, to hołd oddany czasom świetności Wyspy Spichrzów, której spichlerze setki lat temu magazynowały zboże przeznaczone na handel. Był to towar ceniony przez kupców także poza granicami Polski. Motywami, które królują w designie wnętrz obiektu, są kwiaty i wino. Autorem projektu architektonicznego jest renomowane studio Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.
Główne prace budowlane w hotelu zakończyły się w październiku bieżącego roku. Ceny pobytów w hotelu Grano rozpoczynają się od 270 zł za noc. W ofercie można znaleźć zarówno pokoje przeznaczone dla jednej bądź dwóch osób, jak i pokoje typu studio z wydzieloną strefą dzienną, w których pobyt mogą zarezerwować maksymalnie cztery osoby. W pokoju Junior Suite z kolei znajdą się dwie łazienki, a Apartament o powierzchni 50 m kw. ma przekonywać do siebie najbardziej wymagających gości dzięki unikatowemu, stylowemu wystrojowi. Wyróżnikiem lokalu będzie znajdująca się w sypialni wolnostojąca wanna zapewniająca maksymalny relaks. Pokoje są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end, m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście będą mogli dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz.
W obiekcie powstała również strefa biznesowa, którą tworzą trzy sale konferencyjne. – Hotel Grano to obiekt o charakterze butikowym, zaprojektowany dla wymagających gości, którzy liczą na coś więcej niż komfortowy nocleg – chcą przeżyć wyjątkowe chwile i doświadczyć czegoś niepowtarzalnego. Jesteśmy przekonani, że połączenie atrakcyjnych udogodnień, unikatowego designu oraz przyjaznej atmosfery, o jaką dbamy w naszych obiektach, sprawi, że hotel Grano wkrótce stanie się jednym z ulubionych miejsc wypoczynku osób odwiedzających Gdańsk – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu w Grano Hotels. •
Dodaj komentarz