Drugi dzień Hotel Trends Poland & CEE 2019   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Rozpoczął się drugi dzień międzynarodowej konferencji Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Dziś jest blok sesji poświęconych największym wyzwaniom w hotelarstwie.

W pierwszym bloku paneli uczestnicy konferencji szukają odpowiedzi na pytania:
Sesja I: Jak zaprojektować i zbudować hotel, aby później dobrze go sprzedać?

Uczestnicy tego panelu szukają odpowiedzi na pytania o kluczowe czynniki decydujące o skutecznej i zyskownej sprzedaży hotelu zaraz po jego wybudowaniu. Czego poszukują inwestorzy, co trzeba i co warto wiedzieć rozważając taki projekt inwestycyjny. Dyskusję moderuje Magdalena Kondas, redaktor naczelna meetingplanner.pl, a uczestniczą w niej Paulina Czurak właściciel biura projektowego Ideograf, Arkadiusz Paszun CEO IMG Fitness, Adam Pilczuk
dyrektor ds. rozwoju w Polsce DMDModular, Tomasz Piórkowski dyrektor regionalny Vienna House oraz Aram Raoof
prezes zarządu w ZR Hotele i Restauracje w Zabytkach.

Sesja II: Zasady wynagradzania zespołu i optymalizacji kosztów zatrudnienia

Jak stworzyć optymalną strukturę zatrudnienia poszczególnych pionów hotelu, jak efektywnie wynagradzać i premiować, jak mierzyć efektywność działań poszczególnych pracowników? Kiedy i na jakich stanowiskach warto skorzystać z outsourcingu i jak zabezpieczyć się przed utratą jakości? Moderatorem tej dyskusji jest Urszula Kołtko z Mumotive Consulting Group, a uczestniczą w niej Rafał Kincer doradca zarządu ds. hotelowych Marvipol Development S.A., Rafał Kuczyński dyrektor hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów, Elżbieta Lendo prezes zarządu Lendo Hotels Group i Michał Rzeznik dyrektor hotelu, Hampton by Hilton Warsaw Mokotów.

Sesja III: OTA - sprzymierzeniec czy hotelowy wróg?

Na jakich warunkach ułożyć współpracę z OTA, aby osiągnąć efekt win-win? Czy jest to w ogóle możliwe? Dyskusję prowadzi Krzysztof Szadurski wiceprezes IGHP; prezes Hoteli Warszawskich "Syrena", a uczestniczą w niej Marta Hancock Deputy Chief TopLine Officer (CRO) Accor Eastern Europe, Michał Kolankiewicz dyrektor biura operacyjnego marketingu i wsparcia sprzedaży Gromada i Łukasz Pawlina dyrektor sprzedaży i marketingu Grano Hotels.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *