Trwa kolejny panel dyskusyjny podczas jednej z największych międzynarodowych konferencji branży hotelowej Hotel Trends. Rozmówcy dyskutują o tym jak najefektowniej przybudować i wyremontować hotel.
Trwa panel, podczas którego rozmówcy szukają odpowiedzi na pytania jak właściwie zaplanować i przeprowadzić remont hotelu, z jakimi wyzwaniami mierzą się inwestorzy konwertujący funkcje istniejących budynków na hotele, czy też dostosowujący działające obiekty do wymagań sieciowych. Uczestnicy rozmawiają jak prace remontowe odbijają się na wynikach, co w procesie jest najbardziej kosztochłonne oraz na które elementy zwracać szczególną uwagę, a także co może najbardziej zaskoczyć w trakcie prac.
Panel prowadzi Artur Pakuła, dyrektor działu zarzadzania projektami i kosztami, CBRE Polska. W dyskusji biorą udział Michał Bordewicz, Key Account Manager, Samsung, Bogdan Czajkowski założyciel i prezes zarządu HRCA, Piotr Kalinowski CEO / Design Director MIXD, Janusz Mitulski starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International, Łukasz Płoszyńskiwiceprezes zarządu Focus Hotels, Aneta Stępkowska, dyrektor generalny Courtyard By Marriott Warsaw Airport.
- Nie ma uniwesalnej odpowiedzi, w jakim czasie powinno się modwernizować hotel, ale przyjmuje się, że co ok. 10 lat powinno się przeprowadzić prace odświeżające – mówi Bogdan Czajkowski.
- Kluczowe jest przygotowanie modernizacji przez biuro projektowe, podczas której musi uczestniczyć operator hotelu – zaznacza Aneta Stępkowska. - Drugi etap to współpraca z generalnym wykonawcą. Dobre przygotowanie prac pomaga stworzyć specjalny program dla gości, którzy będą mieszkali podczas remontu i ten program nam się sprawdził
- Ważne jest trzymanie się założonego budżetu i znalezienie takich specjalistów, którzy pomogą sprawnie przeprowadzić inwestycję – mówi Artur Kalinowski.
Dodaj komentarz