Za nieziemską atmosferę panującą podczas Hotel Marketing Conference 2019 odpowiadają przede wszystkim wyjątkowe hotelarskie wyzwania omawiane w jej trakcie oraz grono aż 1500 hotelarzy z całej Polski. Zobacz, co się działo na Międzynarodowych Targach Poznańskich w dniach 3-4 października 2019 r.

KarliK to sponsor, który witał hotelarzy już od samego progu – prezentując ekskluzywne samochody i zapraszając do skorzystania z oferty „Auto dla hotelu”

ExpEdia Group to wiodąca platforma podróżnicza na świecie. W trakcie HMC 2019, którego była sponsorem, zorganizowała dla uczestników specjalny konkurs voucherowy

Pyszna kawa przygotowana przez profesjonalistów to podstawa w ofercie hotelu, a także udanego eventu – bardzo dobrze wiedział o tym sponsor tegorocznego HMC – NEsprEsso

MuraspEc był sponsorem HMC 2019 i koordynatorem stworzenia idealnego pokoju hotelowego, któremu bardzo dokładnie mógł się przyjrzeć każdy uczestnik konferencji



KarliK to sponsor, który witał hotelarzy już od samego progu – prezentując ekskluzywne samochody i zapraszając do skorzystania z oferty „Auto dla hotelu”

ExpEdia Group to wiodąca platforma podróżnicza na świecie. W trakcie HMC 2019, którego była sponsorem, zorganizowała dla uczestników specjalny konkurs voucherowy

Pyszna kawa przygotowana przez profesjonalistów to podstawa w ofercie hotelu, a także udanego eventu – bardzo dobrze wiedział o tym sponsor tegorocznego HMC – NEsprEsso

MuraspEc był sponsorem HMC 2019 i koordynatorem stworzenia idealnego pokoju hotelowego, któremu bardzo dokładnie mógł się przyjrzeć każdy uczestnik konferencji



Dodaj komentarz