Możliwości nowych przychodów

Autor: Łukasz Cyrwus, LG Electronics Polska
Pod wieloma względami hotelarstwo jest liderem we wdrażaniu inteligentnych technologii biznesowych. Od operacji po doświadczenie gości i marketing pozwalają one na oszczędności kosztów i możliwości uzyskania nowych przychodów, a także umożliwiają właścicielom hoteli osiągnięcie nowego poziomu rentowności Jednym z nowych trendów technologicznym w hotelarstwie jest IoT, czyli internet rzeczy, polegający na rozszerzeniu łączności internetowej na przedmioty codziennego użytku. Urządzenia takie jak lampy czy zamki mogą gromadzić dane i komunikować się lub wchodzić w interakcje przez internet, działając częściowo lub całkowicie autonomicznie. Innym przykładem stosowanym w sektorze hotelarskim są termostaty z dostępem do internetu, które służą do automatycznej regulacji temperatur w pomieszczeniu w czasie zameldowania i wymeldowania lub korygowania temperatury spowodowanej przez duże nasłonecznienie bądź otwieranie okien. Tę samą koncepcję wykorzystuje się w sterowaniu oświetleniem, poprawiając efektywność energetyczną, np. poprzez zmniejszenie intensywności światła w ciągu dnia. Wszystkie inteligentne urządzenia można zintegrować za pomocą systemu oprogramowania, które nie tylko stanie się centrum sterowania IoT, ale także będzie źródłem rozrywki w pokoju hotelowym. Roboty, chatboty, sztuczna inteligencja Niezwykle ekscytując [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *