Autor: Automatyka w hotelu
Rosnąca konkurencyjność na rynku hotelarskim zmusza przedsiębiorców do szukania innowacyjnych technologii, które nie tylko zoptymalizują pracę w hotelu, ale także nadadzą mu atrakcyjność. Jakie wybierać rozwiązania i jak je wdrażać?
Przemyślana inwestycja hotelowa, odpowiednio zaprojektowana konstrukcja oraz plan dla poszczególnych rozwiązań technologicznych to klucz do sprawnego zarządzania zasobami działającego hotelu.
Au tomatyka w zarządzaniu hotelem
Coraz popularniejszą praktyką wśród inwestorów jest wdrożenie automatyki hotelowej. Za pomocą urządzenia mobilnego można uzyskać dostęp do najważniejszych funkcjonalności obiektu: zarządzania zamkami, sygnalizacji obecności gości w pokojach, sterowania urządzeniami grzewczymi i wentylacyjnymi, sterowania oświetleniem czy bezpośredniego kontaktu z gośćmi (instalacja przywoławcza). Automatyka hotelowa to również dużo sprawniejsze administrowanie całym obiektem i współpraca z systemami już wdrożonymi w hotelu (w recepcji, gastronomii, strefie SPA). Przedsiębiorcy często decydują się na taką inwestycję właśnie na etapie kosztorysowania powstającego obiektu. System wpisuje się również w aktualny trend proekologiczny. Hotele takie są sygnowane jako „ekopozytywne”. Decydując się na zainstalowanie takiego systemu, można odnieść zatem dwie korzyści: materialną, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz