Autor: Wiktor Kołakowski
Goście coraz bardziej doceniają hotele, które są autentyczne, szanują naturalne potrzeby ludzi i otaczający świat. Accor, podążając za trendami, wprowadził nową markę – greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe,w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu. greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym.
Jest niestandardowa, „stworzona dla podróżnych, którzy chcą nadać sens swoim zakupom” i są świadomi ich wpływu na środowisko. greet wyróżnia się nazwą i tożsamością w portfolio marek grupy Accor. Głosi filozofię dzielenia się i dawania drugiej szansy, hotele greet zapraszają gości do wspólnego spędzania czasu i gromadzenia doświadczeń.
Wyjątkowa marka ekonomiczna
Po wprowadzonych niedawno markach lifestyle'owych, jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio, by inwestorom i gościom zaoferować produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie – dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą dobrej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę. Koncepcja hoteli marki greet rozwiązuje to podwójne wyzwanie dzięki elastycznemu modelowi biznesowemu dla partnerów oraz zupełnie nowym doświadczeniom dla gości. Greet chce tchnąć n [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz