Jak tworzyć atrakcyjne, a jednocześnie zyskowne pakiety pobytowe?
Jak skutecznie sprzedawać produkty luksusowe?
Jak zarobić na strefie SPA w hotelu?
Jak optymalnie zatrudniać przy sezonowym obłożeniu?
Kiedy i jakie usługi warto outsourcing’ować?
Dowiesz się tego wszystkiego już 7 listopada podczas wyjątkowego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli resortowych, które odbędzie się w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Ekspertem będzie Elżbieta Nitsze, która w swojej imponującej karierze kierowała już m.in. marketingiem wypoczynkowych hoteli Elbest Hotels, a także zarządzała hotelem Krynica**** w Krynicy- Zdroju. Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, obecnie dyrektor generalna 263 pokojowego, czterogwiazdkowego Airport Hotel Okęcie.
TUTAJ MOŻNA ZGŁOSIĆ SWÓJ UDZIAŁ>>
lub telefonicznie pod numerem 22 333 88 04
HARMONOGRAM:
9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
- Tworzenie pakietów pobytowych
- Maksymalizacja przychodów w sezonie (upselling, pakietowanie)
- Sprzedaż produktów luksusowych
12:30 – 13:30 – lunch
13:30 – 16:30 – Część II
- Zarządzanie strefą SPA
- Outsourcing – kiedy i z jakich usług warto skorzystać
- Zatrudnienie przy sezonowym obłożeniu
Dodaj komentarz