W czwartek 17 października w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się już 14 w tym roku specjalistyczne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów w których uczestniczyło niemal 20 hotelarskich profesjonalistów, było zarządzanie ceną w hotelu.
Praktyczne seminarium w formule praktycy-praktykom prowadzone było przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas spotkania doskonalili swoje kompetencje z zakresu m.in. segmentacji rynkowej, prognozowania, strategii zarządzania przychodami, zarządzania dostępnością hotelu, czy analizy pozycji rynkowej hotelu.
Uczestnicy bardzo wysoko w ankietach poszkoleniowych ocenili zarówno poziom samego szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.
Kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza już 7 listopada, a tematem szkolenia będzie Zarządzanie hotelem wypoczynkowym/SPA. Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz