Autor: Dariusz Iwanowski, Carpet Studio
Współpraca między inwestorem a dystrybutorem wykładzin czy dystrybutorem a architektem to bardzo ważny etap każdego hotelowego projektu. To właśnie od tej relacji w dużej mierze zależeć będzie, czy wykładzina dywanowa spełni nie tylko estetyczne, ale przede wszystkim funkcjonalne wymogi.
Zdarza się, że inwestor nie ma sprecyzowanych preferencji dotyczących aranżacji podłogi. Wtedy rolą dystrybutora jest zaprezentowanie mu dostępnych możliwości, omówienie wad i zalet różnych produktów, przedstawienie kosztów z nimi związanych oraz zarekomendowanie najlepszego rozwiązania – szytego na miarę projektu klienta. Uwzględniając specyfikację techniczną projektu oraz oczekiwania estetyczne klienta, powinien zaproponować najlepszą do danego wnętrza wykładzinę.
Pierwsze rozmowy – o stylu, atmosferze i budżecie
Pierwsze rozmowy między dystrybutorem a inwestorem to dobry moment, aby ustalić, jaki styl i atmosferę powinno uzyskać dane wnętrze i czy będzie służyć ono relaksowi, pracy czy rozrywce. To również odpowiedni czas, aby zwrócić uwagę na kompetencje dystrybutora – im większym doświadczeniem może pochwalić się firma i bardziej różnorodnym portfolio, tym większa pewnoś [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz