16. edycji OKK! design – cyklu spotkań skupiających architektów, projektantów, pasjonatów dobrego wzornictwa, dziennikarzy i najlepsze marki wnętrzarskie – przyświecało hasło Biophilic i to wokół niego skupiała się większość punktów programu.
Spotkanie rozpoczęła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, opowiedział o konkursie Wnętrze Roku 2019 SAW. Swoje produkty oraz ich inspiracje naturą i ekologią prezentowali przedstawiciele marek PEKA, Cosentino, Barlinek, Gala Collezione, Kneipp, Homebook i Acustio. Termin biophilic design próbowali zdefiniować uczestnicy panelu „Biophilic Design we wnętrzu”: Kamil Białas („WhiteMad”), Grzegorz Goworek (Studio.O.), Szymon Hanczar (Hanczar Studio) i Jacek Tryc (Jacek Tryc – wnętrza). Paneliści podkreślali znaczenie roślin w aranżacji wnętrz i ich obecności wokół budynku. W panelu „Biophilic Design wnętrza komercyjne” o projektowaniu przestrzeni publicznych w zgodzie z naturą mówili: Dominika Zielińska (Workplace Solutions), Agata Frątczak (MADAMA), Darek Gocławski (A+D Retail Store Design) i Monika Brzóska (Moonstera). Areta Szpura podzieliła się swoimi sposobami na codzienne ratowanie planety. Specjalnie na OKK! design przyjechała Kate Burnett, strategic marketing manager firmy Milliken. Opowiedziała o certyfikacie WELL Building Standard i czynnikach wpływających na to, jak czujemy się w danym wnętrzu. Berenike Miłkowska- -Milbrodt, prezes Stowarzyszenia loveOriginal, tłumaczyła, jak ważne jest wybieranie wyłącznie oryginalnych mebli i dodatków, czyli szanowanie praw autorskich i idei twórców. Architekt Magdalena Federowicz- -Boule, prezes Tremend, mówiła o istotnych dla pracowni wartościach, w których ekologia odgrywa ważną rolę. •
Spotkanie rozpoczęła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Paweł Sokół, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, opowiedział o konkursie Wnętrze Roku 2019 SAW. Swoje produkty oraz ich inspiracje naturą i ekologią prezentowali przedstawiciele marek PEKA, Cosentino, Barlinek, Gala Collezione, Kneipp, Homebook i Acustio. Termin biophilic design próbowali zdefiniować uczestnicy panelu „Biophilic Design we wnętrzu”: Kamil Białas („WhiteMad”), Grzegorz Goworek (Studio.O.), Szymon Hanczar (Hanczar Studio) i Jacek Tryc (Jacek Tryc – wnętrza). Paneliści podkreślali znaczenie roślin w aranżacji wnętrz i ich obecności wokół budynku. W panelu „Biophilic Design wnętrza komercyjne” o projektowaniu przestrzeni publicznych w zgodzie z naturą mówili: Dominika Zielińska (Workplace Solutions), Agata Frątczak (MADAMA), Darek Gocławski (A+D Retail Store Design) i Monika Brzóska (Moonstera). Areta Szpura podzieliła się swoimi sposobami na codzienne ratowanie planety. Specjalnie na OKK! design przyjechała Kate Burnett, strategic marketing manager firmy Milliken. Opowiedziała o certyfikacie WELL Building Standard i czynnikach wpływających na to, jak czujemy się w danym wnętrzu. Berenike Miłkowska- -Milbrodt, prezes Stowarzyszenia loveOriginal, tłumaczyła, jak ważne jest wybieranie wyłącznie oryginalnych mebli i dodatków, czyli szanowanie praw autorskich i idei twórców. Architekt Magdalena Federowicz- -Boule, prezes Tremend, mówiła o istotnych dla pracowni wartościach, w których ekologia odgrywa ważną rolę. •
Dodaj komentarz