Cztery szkolenia Akademii Hotelarza

We wrześniu odbyły się aż cztery szkolenia w Akademii Hotelarza magazynu „Hotelarz”. Poświęcone były organizacji pracy dyrektora hotelu, optymalizacji kosztów i zapobieganiu nadużyciom w hotelu, zarządzaniu recepcją hotelową oraz zespołem sprzedażowym.

Radosław Alheim, dyrektor operacyjny sieci Q Hotels, podczas szkolenia „Dyrektor hotelu – strateg i lider” wyjaśnił, jak powinien wyglądać idealny dzień pracy dyrektora, ile czasu i na co powinien przeznaczać, jak organizować pracę poszczególnych departamentów oraz skutecznie zrekrutować i premiować pracowników. Tomasz Pieniążek, partner w firmie consultingowej Mumotive Group, przedstawił zasady optymalizacji kosztów w hotelu, mówił, jak analizować koszty bezpośrednie, pośrednie i personelu, zwiększać wydajność i rentowność pracy, a także optymalizować zamówienia do hotelu i restauracji. Maciej Knyrek, dyrektor hoteli sieciowych i niezależnych z ponad 20-letnim stażem, tłumaczył, jak zarządzać recepcją hotelową, przygotować podstawowe procedury, zrekrutować, zatrzymać i wynagradzać pracowników recepcji, a także jakie są plusy i minusy grafika 8- i 12-godzinnego. Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, przedstawiła zasady budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym – jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu, skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych, planować budżet i tworzyć systemy prowizyjne. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *