VII już edycja organizowanej przez „Hotelarza” konferencji Hotel Trends Poland & CEE, największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, odbędzie się 25-26 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Sponsorami strategicznymi wydarzenia są Grupa Hotelowa Orbis i Samsung, a platynowymi sieci Hilton i Marriott. Patronem merytorycznym jest agencja CBRE.
Hotel Trends gromadzi blisko 500 polskich i zagranicznych decydentów w branży hotelowej, deweloperskiej i finansowej, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Uczestnikami wydarzenia są właściciele, inwestorzy i kadra managerska hoteli i spółek hotelarskich, przedstawiciele globalnych i polskich sieci hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architekci, projektanci oraz najwięksi dostawcy produktów i usług dla hotelarstwa. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się pięć dyskusji panelowych: „Bitwa gigantów o gości i inwestorów przez tworzenie nowych marek”, „Przebudowa i modernizacja hotelu – trudniejsze niż budowa?”, „Jak generować zysk hotelu przy dramatycznie rosnących kosztach operacyjnych”, „Rozwój rynku aparthotelowego – czyli jakiego?” i „Prawne aspekty umowy franczyzowej”. Drugiego dnia odbędą się trzy równoległe sesje tematyczne poświęcone inwestycjom w hotele, optymalizacji kosztów i aspektom prawnym w działalności hotelarskiej. •
Hotel Trends gromadzi blisko 500 polskich i zagranicznych decydentów w branży hotelowej, deweloperskiej i finansowej, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Uczestnikami wydarzenia są właściciele, inwestorzy i kadra managerska hoteli i spółek hotelarskich, przedstawiciele globalnych i polskich sieci hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architekci, projektanci oraz najwięksi dostawcy produktów i usług dla hotelarstwa. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się pięć dyskusji panelowych: „Bitwa gigantów o gości i inwestorów przez tworzenie nowych marek”, „Przebudowa i modernizacja hotelu – trudniejsze niż budowa?”, „Jak generować zysk hotelu przy dramatycznie rosnących kosztach operacyjnych”, „Rozwój rynku aparthotelowego – czyli jakiego?” i „Prawne aspekty umowy franczyzowej”. Drugiego dnia odbędą się trzy równoległe sesje tematyczne poświęcone inwestycjom w hotele, optymalizacji kosztów i aspektom prawnym w działalności hotelarskiej. •
Dodaj komentarz